Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Volgens mij hebben nog niet veel mensen ervaring met dit soort setjes.
Ik ga ook nog ff verder zoeken naar ervaringen.
Ik ga ook nog ff verder zoeken naar ervaringen.
Hallo,
De look van de DD8 is wel strak alleen de geluidskwaliteit niet, ik werk zelf bij een audio zaak en daar hebben we hem staan, de techniek is achterhaald en de kwaliteit echt uiterst teleur stellend, sorry voor jou en JVC.
Als je echt opzoekt bent naar een home-cinema inclusief luidsprekers wens ik je veel succes. 'Offcieel' zijn er namelijk nog wat problemen met de patenten enz. Gelukkig heb je bijvoorbeeld wel een extra bekend merk: Linksys.
Je zal wel denken, linksys is erg goed wat betreft draad(loos)-internet maar daar voor heb je dan Kiss.
Kiss-Technology is een bedrijf wat samen werk met Linksys, zo hebben ze bijvoorbeeld de:
Kiss 1600 High-Definition Mediaspeler, deze speler voldoet aan alles wat jij wilt hebben.
Draadloos 802.11b/g met WEP/WPA, Ethernet 10/100 Base T
Opitcal, Coaxiaal, Analoog, Component, Scart, Composite, S-Video, HDMI 1.2
Speelt af:
DVD, Windows Media 9 HD, MPEG, MPEG-2, MPEG-4, DivX 3.11, DivX 4, DivX 5, Nero Digital, XviD
Audio CD, WMA, WMA9, WMA9-PRO², MP3, MPEG, MPEG-2, ACC-LC, WAVE, Ogg Vorbis
JPEG, PNG, BMP, GIF
Geschikt voor
Dvd, dvd-rom, dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw, cd, MP3-cd, USB 2-opslagapparaten
² Alleen beschikbaar via de HDMI- en S/PDIF uitgangen of analoog door mengen tot 2 kanalen.
Door bijvoorbeeld de HS200 aan te schaffen met de Kiss 1600 heb je de ultieme home-cinema set.
Ik wens je veel succes, mocht je meer informatie willen weten etc, stuur me gerust een prive berichtje of een mailtje, toppe@toppe.nl
Succes!
(Vergeet niet, dat er weinig winkels zijn die de Kiss 1600 ook daadwerkelijk hebben staan, op bestellingen is het mogelijk!)
De look van de DD8 is wel strak alleen de geluidskwaliteit niet, ik werk zelf bij een audio zaak en daar hebben we hem staan, de techniek is achterhaald en de kwaliteit echt uiterst teleur stellend, sorry voor jou en JVC.
Als je echt opzoekt bent naar een home-cinema inclusief luidsprekers wens ik je veel succes. 'Offcieel' zijn er namelijk nog wat problemen met de patenten enz. Gelukkig heb je bijvoorbeeld wel een extra bekend merk: Linksys.
Je zal wel denken, linksys is erg goed wat betreft draad(loos)-internet maar daar voor heb je dan Kiss.
Kiss-Technology is een bedrijf wat samen werk met Linksys, zo hebben ze bijvoorbeeld de:
Kiss 1600 High-Definition Mediaspeler, deze speler voldoet aan alles wat jij wilt hebben.
Draadloos 802.11b/g met WEP/WPA, Ethernet 10/100 Base T
Opitcal, Coaxiaal, Analoog, Component, Scart, Composite, S-Video, HDMI 1.2
Speelt af:
DVD, Windows Media 9 HD, MPEG, MPEG-2, MPEG-4, DivX 3.11, DivX 4, DivX 5, Nero Digital, XviD
Audio CD, WMA, WMA9, WMA9-PRO², MP3, MPEG, MPEG-2, ACC-LC, WAVE, Ogg Vorbis
JPEG, PNG, BMP, GIF
Geschikt voor
Dvd, dvd-rom, dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw, cd, MP3-cd, USB 2-opslagapparaten
² Alleen beschikbaar via de HDMI- en S/PDIF uitgangen of analoog door mengen tot 2 kanalen.
Door bijvoorbeeld de HS200 aan te schaffen met de Kiss 1600 heb je de ultieme home-cinema set.
Ik wens je veel succes, mocht je meer informatie willen weten etc, stuur me gerust een prive berichtje of een mailtje, toppe@toppe.nl
Succes!
(Vergeet niet, dat er weinig winkels zijn die de Kiss 1600 ook daadwerkelijk hebben staan, op bestellingen is het mogelijk!)
Verwijderd
Toch even een reactie, ondanks dat dit al een wat oudere post is. Tevens ben ik benieuwd wat de ervaring van andere mensen is met de Sophisti DD-8 van JVC.
Het is inderdaad mogelijk om multimedia bestanden die op je PC staan te benaderen. Bestanden op een NAS is bij mij helaas nog niet gelukt en is denk ik ook niet mogelijk. Dit omdat je op de pc waarop de bestanden staan je het programma "CyberLink MediaServer" moet hebben draaien. Binnen dit programma kan je de mappen aangeven welke je wilt delen. Helaas ziet dit programma niet je NAS, maar alleen de lokale schijven van de pc zelf. Wat ik zelf jammer vind is dat .VOB files niet worden herkend.Damien2004 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:04:
Ik ben opzoek naar soort gelijke systemen als de JVC DD-8. Deze kan door middel van een netwerk aansluiting andere computers (ik gok dus ook mijn NAS) benaderen voor MP3 en DiVX bestanden.
Weet niet wat je bedoeld dat ie niet aan je eisen voldoet qua looks, aangezien ik het wel een strak design vind.Als het goed is voldoet de JVC DD-8 technisch wel aan mijn eisen alleen qua look niet, 't oog wil ook wat
Op de site van JVC kan je meer informatie vinden over de specs.Heeft iemand zo'n soort systeem thuis? Of weet iemand een pagina of type?