Toon posts:

HP Vista Pre-Install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb sinds gister een nieuw HP (HP nc6230) notebook gekocht met een Vista Business installatie erop.
Deze Preinstall zou uit 2 talen moeten bestaan namelijk NL en EN. Tijdens het opstarten van het notebook zou er een scherm moeten komen met de vraag welke taal ik vista wil installeren.

Dit scherm blijft weg en vista begint meteen met het installeren van een NL versie.

Als ik via Virtual PC de installatie uitvoer krijg ik het menu : select language, wel.

Heeft iemand enig idee hoe dat ik dit menu terug kan krijgen of mijn vista installatie in het Engels kan voltooien.

Ik heb HP al gebelt en hun kunnen mij alleen als optie geven : zet de recovery terug. Aangezien ik niet van gister ben heb ik dit dus ook al geprobeerd. Maar ook dat helpt niet.

Zelf heb ik het ID dat het door een (of meerdere) registry keys komt die de zaak dicht gooien.

ik hoop dat iemand kan helpen.

alvast bedankt.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Als je nu gewoon de install in NL doet, vervolgens updates... daarbij kun je als ik me niet vergis ook een ENG language pack installeren. Dan heb je wel een workaround, want bovenstaand wat je aangeeft met dat menu is me niet bekent, zal dan iets van HP zelf zijn.

euh...ja

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
Rfce schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:36:
Als je nu gewoon de install in NL doet, vervolgens updates... daarbij kun je als ik me niet vergis ook een ENG language pack installeren. Dan heb je wel een workaround, want bovenstaand wat je aangeeft met dat menu is me niet bekent, zal dan iets van HP zelf zijn.
zover ik weet is dat niet mogelijk bij de business edition.... niet gevonden en dacht dat het ook zo op de MS.com site staat , dat het bij die versie NIET mogelijk is...

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:37
Ultimate en Busnis kunnen meerdere langue's packs worden geinstalleerd

A Soldiers manual and a pair of boots.