Toon posts:

forceer 2e dvi poort op nvidia 5500 voor CRT beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geruime tijd een Sony 1272 hangen welke ik altijd gebruikte met S-video en een dvd speller. Van de week me huiskamer pc een upgrade gegeven zodat ik hd matteriaal kon spelen.

Een 2,8 p4 op 2900MHz bleek met wat ik nu getest heb geen problemen te hebben met HD materiaal. Ik heb echter ook me videokaart vervangen, wat een matrox G550 was voor een Gforce 5500.

Mijn beamer zit aan de 2e dvi poort met vga adapter.

Echter de geweldige software van nvidia ziet mijn beamer niet, logies want ik gebruik alleen RGB HV. Het probleem is dat de kaart denkt dat er een tv aan hangt, wat ik ook probeer het blijft een tv.

Dus ik er een monitor aangehangen, instelling goed gezet, beamer aangesloten en toen deed het wat ik wilde. PC een her start gegeven en tada.. nvidia ziet geen 2e monitor meer maar een tv.

Hoe forceer ik een 2 monitor?, ik bedoel ik heb al ingesteld dat er een 2e CRT aan hangt, maar in het control paneel blijft het een tv zolang er niet werkelijk een CRT gevonden word.

En ik ben nu op het punt dat ik het werkelijk even niet meer weet. Hoe maak ik het ding wijs dat er WEL een monitor aan hangt zodat ik mijn CRT beamer kan gebruiken op poort 2?

Kind Regards Sebastiaan