🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
op je eerste vraag kan ik niet meteen antwoord geven, heb het nu niet bij de hand nl... volgens mij properties dial up en dan laatste tabblad add isdn2 ofsow...
zonnet ondersteunt het volgens mij niet... tmfweb wel..
vergeet niet dat je dubbele tikken betaald
zonnet ondersteunt het volgens mij niet... tmfweb wel..
vergeet niet dat je dubbele tikken betaald
dat weet ik ja, zit hier toch op me werk 
moet trouwens via tabblad "multilink" bij verbinding.
moet trouwens via tabblad "multilink" bij verbinding.
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
... voer nummer in dat 'ie moet bellen (hij vergeet het netnummer altijd)Op vrijdag 08 februari 2002 17:40 schreef Geurt het volgende:
tab multilink
add
selecteer 2e lijn
klaar
*graaf in geheugen*
euhhhh er staat idd ergens een tabblad multilink... daar moet je de DEVICE opgeven die je voor de 2de verbinding gebruikt, deze mocht bij mij nooit hetzelfde zijn als de standard device (ik kreeg er ook 2 bij installen modem, op com5 en com 6)
Of je het telefoonnuummer ook moet opgeven weet ik niet, en ik weet ook niet of Zon 128k ondersteunt.
TMFWeb, MyWeb, UwNet ondersteunen het wel.
Op TMFWeb werkte het meestal wel goed, voor zover ik het gebruikte
euhhhh er staat idd ergens een tabblad multilink... daar moet je de DEVICE opgeven die je voor de 2de verbinding gebruikt, deze mocht bij mij nooit hetzelfde zijn als de standard device (ik kreeg er ook 2 bij installen modem, op com5 en com 6)
Of je het telefoonnuummer ook moet opgeven weet ik niet, en ik weet ook niet of Zon 128k ondersteunt.
TMFWeb, MyWeb, UwNet ondersteunen het wel.
Op TMFWeb werkte het meestal wel goed, voor zover ik het gebruikte
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1