4.2 geluidssysteem: doen, of niet?

Pagina: 1
Acties:

• gamepower2005
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12-2020
Ik heb op het moment al 3 jaar een 2.1 setje van Philips. Heel mooi geluid voor wat hij kostte, maar het is natuurlijk geen surround. Ik zit dus nu te twijfelen tussen twee opties:

1) Ik verkoop m'n huidige setje, en koop een nieuw 5.1 systeem. Bijv. de Logitech X530.

2) Ik koop er een Logitech Z3e bij. Deze kreeg mooie beoordelingen op verschillende sites.

Prijs is wel een beetje belangrijk, en ik denk niet dat ik nog veel voor mijn huidige set krijg, waardoor optie 2 me wel iets lijkt. Maar is het wel goed om een subwoofer aan te sluiten op het backchannel, of staat hij dan de hele dag niks te doen?

Alle input is welkom.. :)

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:32
gamepower2005 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:36:
Ik heb op het moment al 3 jaar een 2.1 setje van Philips. Heel mooi geluid voor wat hij kostte, maar het is natuurlijk geen surround. Ik zit dus nu te twijfelen tussen twee opties:

1) Ik verkoop m'n huidige setje, en koop een nieuw 5.1 systeem. Bijv. de Logitech X530.

2) Ik koop er een Logitech Z3e bij. Deze kreeg mooie beoordelingen op verschillende sites.

Prijs is wel een beetje belangrijk, en ik denk niet dat ik nog veel voor mijn huidige set krijg, waardoor optie 2 me wel iets lijkt. Maar is het wel goed om een subwoofer aan te sluiten op het backchannel, of staat hij dan de hele dag niks te doen?

Alle input is welkom.. :)
Het lijkt mij niet mooi klinken, ik heb ook wel eens 2 setjes geprobeerd te gebruiken voor surround. Ten eerste vullen ze elkaar niet mooi qua tonen aan en ten tweede is het een gedoe om telkens de volumes gelijk te zetten. Als ik jou was zou ik gewoon een goed 5.1 systeem te kopen, bijvoorbeeld degene die je zelf in gedachten had. Of deze:
Afbeeldingslocatie: http://images.europe.creative.com/iss/images/products/main-prod15774_1_61.jpg

Creative Inspire T6100

Prijs: vanaf €45,95

ps. dit topic kan beter in AVH

[ Voor 14% gewijzigd door Tha Ra op 09-05-2007 15:37 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
de creative's in de vorige post zijn goed , maar ook de directe tegenhangers van de logitech's x530 (inmiddels is er een nieuwere versie , namelijk de x540). Prijs verschilt , maar ze zijn even goed qua prijs/kwaliteit.