Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ACTIE] HI - Internet via mobiel

Pagina: 1
Acties:
  • 886 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Actie van Hi:
Iedere Hi beller krijgt een cadeautje!
Tot en met 1 juli 2007 kun je in het weekend gratis Internet op je mobiel uitproberen. Je hoeft hier helemaal niets voor te doen. Deze actie is alleen geldig in Nederland.
De voorwaarden:
Actievoorwaarden Internet op je mobiel gratis in het weekend.

- Tijdens de actie periode is het gebruik van internet op je mobiel volledig gratis

- De actie is geldig alleen tijdens weekeinden in mei en juni 2007

- Het weekend start zaterdag om 00:01 uur en eindigt zondag om 23:59 uur

- De actie start 5 mei 2007 om 00:01 uur. De actie eindigt het laatste weekend op 1 juli om 23:59 uur

- Dataverbruik in het buitenland is niet gratis, hiervoor geldt het regulier tarief

- De actie is niet van toepassing op streaming data-verbruik (zoals bijv. het live streamen van filmpjes, radio, etc)
bron: http://www.hi.nl/web/show/id=62423

Veel internet plezier in de weekenden!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 14:46 . Reden: Voorwaarden ]

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 16:23

MrN

Ben benieuwd, weet zelf ook van niks

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
SG => IH

Verwijderd

De enige catch die ik zie is "in het weekend" . Dat zal ook de reden zijn dat het niet actief wordt gepusht, je wilt niet weten hoeveel mensen alleen "gratis" lezen en vervolgens de gehele week als een dolle gaan surfen op de mobiel. Vervolgens rekening, huilen, klantenservice bellen om te klagen, ongelijk krijgen en met een kwade kop opzeggen...
Been there, seen that :( ..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:03:
De enige catch die ik zie is "in het weekend" . Dat zal ook de reden zijn dat het niet actief wordt gepusht, je wilt niet weten hoeveel mensen alleen "gratis" lezen en vervolgens de gehele week als een dolle gaan surfen op de mobiel. Vervolgens rekening, huilen, klantenservice bellen om te klagen, ongelijk krijgen en met een kwade kop opzeggen...
Been there, seen that :( ..
Ik ga er vanmidag achteraan, als ik thuis ben.
Dan zal ik de klantenservice benaderen en vragen of het echt wel gratis is(voor in het weekend)

Ik post het hier zodra ik iets weet.

Verwijderd

Ben benieuwd ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11 03:09
Hi heeft wel vaker van dit soort relaxde acties, vorig jaar mmsen voor sms geld (7 cent) :9

Maar snap niet dat iedereen gelijk zo achterdochtig is want er staat toch duidelijk dat iedere Hi beller gratis kan internetten :)

Dit word denk ik de bijbehorende reclameactie: www.waarislaura.nl

(Mijn I-mode bundel is 1 april al omgezeten naar Eindeloos Online voor 10 eu pm)

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Killalot op 09-05-2007 14:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sir_Killalot schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:02:
...
Maar snap niet dat iedereen gelijk zo achterdochtig is want er staat toch duidelijk dat iedere Hi beller gratis kan internetten :)

Dit word denk ik de bijhorende reclameactie: www.waarislaura.nl

(Mijn I-mode bundel is 1 april al omgezeten naar Eindeloos Online voor 10 eu pm)
Dat komt omdat wij nederlanders zijn, en niet achteraf veel internetten veel geld kwijt zijn. Onder het motto: "Als het maar gratis is" :9
Wel zeker weten voor het weekend natuurlijk.

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Sir_Killalot schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:02:

Dit word denk ik de bijbehorende reclameactie: www.waarislaura.nl
offtopic: wat een eng meisje....

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11 03:09
j-w schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:23:
[...]

Dat gesjopte voorhoofd zal wel een reden hebben ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even met een meneer van Hi aan de telefoon gezeten.

Hij ging het na kijken in de "actie-database" zoals hij het noemde, en daar stonden geen dingen in over dat je er nog voor moet aanmelden of iets in die richting. Dus het geld gewoon voor iedere Hi abbonee.

Hij zei ook nog: "Mochten er wel kosten aan zijn verbonden, dan kunt u die gewoon weer terug krijgen van Hi."

Als credit voor Hi, maargoed dat vind ik ook best.

Dus de actie geld, voor een Hi Abbonee.

Internetten voor het leven! :9

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

j-w schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:23:
[...]
Doet me denken aan de Aphex Twin met Widowlicker -->
http://www.youtube.com/watch?v=yoJeiRVnlu8

'Wat doe jij voor werk?' 'Nou ik ben model, kijk hier is m'n foto' :')

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:16:

Hij ging het na kijken in de "actie-database" zoals hij het noemde, en daar stonden geen dingen in over dat je er nog voor moet aanmelden of iets in die richting. Dus het geld gewoon voor iedere Hi abbonee.

Hij zei ook nog: "Mochten er wel kosten aan zijn verbonden, dan kunt u die gewoon weer terug krijgen van Hi."

Internetten voor het leven! :9
Zeker goede actie, bedankt voor de info! :)

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:16:

niet voor Hi Prepaid?

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik niet zeker, dus daarom heb ik het er maar niet neer gezet.

Ik zou zeggen probeer het uit, ik denk zelf van niet. Want anders kan je nu dus gratis internetten met een 5 jaar oude Hi prepaid die het nog doet en die je nooit gebruikt :9

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:33:
Dat weet ik niet zeker, dus daarom heb ik het er maar niet neer gezet.

Ik zou zeggen probeer het uit, ik denk zelf van niet. Want anders kan je nu dus gratis internetten met een 5 jaar oude Hi prepaid die het nog doet en die je nooit gebruikt :9
overmorgen pas toch? :)

Verwijderd

Topicstarter
Zaterdag is het weekend ja :9

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

LOL dit is echt te Nederlands ja.. waarschijnlijk zou je als het altijd al gratis was geweest er ook vrij weinig gebruik van maken.. maar nu het even in het weekend gratis is moet het flink 'mis'bruikt worden :D

Internet op mobiel is leuk voor NS treintijden en even forums bezoeken ofzo als je op een plek bent zonder pc en je even verveelt. Maar die kosten zijn ook niet indrukwekkend te noemen.
Voor ringtones. themes etc. heb je nog altijd de PC + bluetooh/datakabel. :)

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:33:

mijn 5 jaar oude Hi-prepaid kaart werkt al lang niet meer.... :(

Verwijderd

j-w schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:49:
[...]

mijn 5 jaar oude Hi-prepaid kaart werkt al lang niet meer.... :(
hahaha de mijne naar een jaar al niet meer kreeg zo'n mooie vrouwen stem
Dit NR is niet meer ingebruik via het opwaaderen van je saldo en het heractieveeren
van uw simkaart kan deze weer in gebruik genomen worden 8)7

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 20:24

Verwijderd

Topicstarter
De TS is geupdate met voorwaarden van Hi.nl
Pagina: 1