In november kreeg ik m'n nieuwe leaseauto, een Polo met een standaard Pioneer autoradio/cd combi. Ik had in de vorige auto al een Alpine, dus die heb ik toen zelf overgezet. Dat was qua aansluiten geen probleem. Maar toen moest ik de radio nog in de sleuf schuiven en dat lukte tot de laatste centimeter, hij steekt dus een klein stukje uit. Ik vind dat lelijk, vooral als je er schuin tegenaankijkt... zoals vanaf de bestuurdersstoel 
Vandaag heb ik een Brodit ProClip gemonteerd voor m'n pda, en heb ik ook weer even geprobeerd om de radio goed te zetten. De ProClip moest namelijk rechts van de radio.
Vanwege de bluetooth carkit en de iPod connector die op de iso-stekkers van de radio aangesloten zitten, moeten heel wat draden worden weggewerkt. De ruimte daarvoor is beperkt. Ik kan ze niet aan de zijkanten wegstoppen, zoals in m'n vorige Polo. Ook erachter is geen plaats. Alleen onder de radio, maar als ik ze daar wegduw, blijven ze niet lang genoeg liggen om de radio te plaatsen.
Heeft iemand tips om de radio wel netjes weggewerkt te krijgen?
Vandaag heb ik een Brodit ProClip gemonteerd voor m'n pda, en heb ik ook weer even geprobeerd om de radio goed te zetten. De ProClip moest namelijk rechts van de radio.
Vanwege de bluetooth carkit en de iPod connector die op de iso-stekkers van de radio aangesloten zitten, moeten heel wat draden worden weggewerkt. De ruimte daarvoor is beperkt. Ik kan ze niet aan de zijkanten wegstoppen, zoals in m'n vorige Polo. Ook erachter is geen plaats. Alleen onder de radio, maar als ik ze daar wegduw, blijven ze niet lang genoeg liggen om de radio te plaatsen.
Heeft iemand tips om de radio wel netjes weggewerkt te krijgen?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles