Ik heb een klein Compaq Revo doosje staan als server. Daar zat een oude hdd van 20 GB in, die heb ik vervangen door een WD 160 GB. Om de oude hdd zat een soort van plastic hoesje, dit paste niet om de nieuwe hdd. Ik heb een stukje eraf geknipt waardoor het wel (gedeeltelijk) past. Systeem doet het perfect, geen problemen. Maar na een paar dagen voelde ik eens aan de achterkant van de pc (voor de warmte) en ik voelde een tinteling in mijn vingers. Als ik dit nu weer doe, krijg ik steeds een vervelende tinteling in mijn vingers. Ik heb dus het idee dat het systeem geladen is (goh).
Wat moet ik hier tegen doen? Is dit schadelijk? Het maakt me verder niet zo veel uit, server doet het perfect namelijk, alleen ik maak me toch een beetje zorgen.. (Over het sleutelen in de stopcontacten hoef je niet te beginnen, heb er namelijk de ballen verstand van)
Alvast bedankt!
Wat moet ik hier tegen doen? Is dit schadelijk? Het maakt me verder niet zo veel uit, server doet het perfect namelijk, alleen ik maak me toch een beetje zorgen.. (Over het sleutelen in de stopcontacten hoef je niet te beginnen, heb er namelijk de ballen verstand van)
Alvast bedankt!