Toon posts:

nieuwe Harddisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik bijna geen ruimte meer op mijn harde schijf. nou wil ik een harde schijf nemen van 30 of 40 GB. Alleen is mijn vraag, kan ik die ook gebruiken met mijn oude Harddisk? Wat moet ik dan precies doen? En werkt Chello dan nog? of moet de installateur langs om alles weer te configureren?

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:52

Paladin

Play Ball!

Hij zal wel samenwerken met je oude hd maar hoe oud is je oude hd en hoe veel toeren en is ie u ata 33/66/100??

Anders is het misschien handig om van je ouwe hd een removeble te maken en je nieuwe als permanente schijf gebruikt??

Naar alle waarschijnlijkheid hoeft chello niet langs te koemn want als je format c doet is ook alles weg je hoeft alleen zelf wat dingen in te stellen enz.

Tenminste dat moet ik hier met sonera kabel doen dus ik denk dat chello daar redelijk hetzelfde in is.

En als ik je een tip mag geven voor je nieuwe hd neem de maxtor 40,9 gig schijnt erg goeie snelle hd te zijn ik krijg hem morgen ook en ben benieuwd.
Neem wel 7200 toeren.

Greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Pala,
ik kan helaas niet zien wat voor een Harde schijf het is ,op dit moment, maar denk dat ik er morgen wel achter kom. Ik heb een Maxtor 8,0 GB harde schijf. Het is volgens mij een U ATA 66. Je spreekt ook van het removable maken van deze harde schijf, hoe doe ik dat precies? Verder vertel ik je morgen welke harde schijf het geworden is die ik ga kopen.