Toon posts:

rar bestanden samenvoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.268 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een film gedownload in 19 kleine rar bestandjes.
hoe moet ik die uitpakken en samenvoegen?
winrar zecht er niks mee te kunnen.
iemand suggesties?

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 12:09
ja, de faq eens doornemen. :)

edit: om toch maar nuttig te zijn:
Zorg dat je de nieuwste winrar hebt, rechterklik op een van de rar bestanden en kies "uitpakken".
Als het dan nog niet lukt verder zoeken op google, en als het echt na 1337 dagen nog niet lukt dan mag je een topic openen. (en dan alsnog eerst de faq enzo doornemen.)

[ Voor 84% gewijzigd door warcow op 08-05-2007 20:49 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ze moeten opvolgend zijn dus zoiets:
film.rar1
film.rar2
film.rar3

Als je dan klikt op 1 van die rar-bestanden en dan klikt op 'hier uitpakken' moet hij 't toch echt doen!

(en 'n film in 19 kleine rar-bestandjes.. >:) )

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 08-05-2007 20:49 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:48:
hallo

Ik heb een film gedownload in 19 kleine rar bestandjes.
Hoe moet ik die uitpakken en samenvoegen?
Winrar zegt er niks mee te kunnen.
Heeft iemand suggesties?
Wat zegt Winrar precies? .rar extensie is idd voor winrar dus grote kans dat je een corrupte download hebt waarbij 1 van de zip bestanden is beschadigd, of je opent gewoon de verkeerde .rar file (normaal gesproken maakt het geloof ik weinig uit)

Probeer de nieuwste Winrar te downloaden: http://www.winrar.nl/

Daarbij nog wat kanttekeningen
1) Downloaden van films is illegaal dus niet echt gewenst op Tweakers
2) Heb je zelf al een onderzoek gedaan? En heeft Winrar het in verleden wel gedaan?
edit:
Betreffende kanttekening 1; natuurlijk kan je ook legaal downloaden maar dan krijg je het meestal niet in .rar formaat en ik ga ervan uit dat de mens slecht is :P

edit:
Geen idee of het wel of niet illegaal is om 100 films te downloaden van een (gratis) torrentsite om deze alleen te kijken of met anderen, maar mijn gevoel vind dit toch moreel onjuist. Kan niet met wetsartikelen onderbouwen of het wel of niet legaal is, maar is ook niet echt van belang in dit topic

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 20:56 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Downloaden van films is niet illegaal hoor Dennis :) Verspreiden ervan daarna, dat is illegaal ;)

EDIT: Is idd niet in 't belang van dit topic, daarom zette ik 't ook in 'small' :)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 08-05-2007 20:57 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Is het zo een bestand dat eindigt op .r01?
Zoja, dan moet je gwn de eerste pakken en die klikken en dan doet hij het, meestal gaat het autmatisch maar hji kan je daarna ook vragen waar de 2e is and so on and so on (;

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:51:
[...]
1) Downloaden van films is illegaal dus niet echt gewenst op Tweakers
Mensen die dit zeggen maken me altijd zo verdrietig :'( Dan heb ik spontaan het gevoel dat ik geestelijjk niet in orde ben en een defect heb waardoor ik wetswijzigingen over het hoofd zie die dit soort dingen illegaal maken. Een soort oostindische blindheid :')

Mocht winrar niet werken, is 7zip nog een mogelijkheid. Mocht dit trouwens over usenet gaan: heb je de .par bestanden gebruikt om te repareren? Anders zijn ze mogelijk gewoon corrupt.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Topicstarter
ja gaat over een usenet achtig iets.
winrar geeft aan: geen archieven gevonden.
heb de nieuwste versie

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:00:
ja gaat over een usenet achtig iets.
winrar geeft aan: geen archieven gevonden.
heb de nieuwste versie
Waarschijnlijk is het bestand corrupt.

Verwijderd

kan ook nog een splitted file zijn probeer deze
http://www.freebyte.com/hjsplit/

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inmiddels drie verschillende films geprobeerd. allemaal zelfde probleem

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Als je via nieuwsgroepen gedownload hebt, verdiep je erin, en gebruik het programma'tje quickpar.

www.koopeendroom.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
eerste hulp bij downloads is niet dit forum, Algemene gedragsregels (Netiquette)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.