Toon posts:

Vista verwijderen van dell pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej ik heb een dell pc waar windows xp media center op zat

ik heb 2 dagen geleden vista geinstaleerd alleen nu wil ik vista er weer af hebben ik ben niet tevreden met vista .

maar bij mijn dell pc heb ik geen cd gehad.
als ik me pc wilde resetten ( vroeger ) moest ik bij het opstarten ctrl+f11 doen ; alleen nu werkt dat helemaal niet meer.

ik weet echt niet hoe ik me pc weer terug naar xp krijg

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je wel een licentie van XP? Anders mag je die niet terugzetten?

Je moet gewoon een cd'tje pakken van XP media center, die haal je bij een kameraad, of bij Dell, of op het internet, en installeer je met jouw key.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Om welke Dell pc gaat het? Zit er niks qua documentatie bij?

Verwijderd

Topicstarter
dimension 3100 nee zat niks bij vanuit de fabriek wastie al zo hoefte alleen een instalatie te doorlopen maar normaal als xp erop zit doet hij ctrl+f11 wel dus :S

Verwijderd

Dat is een recovery programma die dell voor geinstalleerd had op de hardeschijf. Maar bij het installeren van vista heb je waarschijnlijk de schijf geformateerd dus dat is allemaal verwijderd nu.

Je kan waarschijnlijk bij dell een recovery cdtje bestellen. Anders kan je een willekeurige windows xp mc instaleren met je key (sticker onderop de laptop).

Met dat cntrl+F11 kan je voor volgende keer waarschijnlijk ook zelf een recovery cd branden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 22:52 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb je Vista op een andere partitie geinstalleerd? Zie je de Boot van XP nog staan als je op F8 drukt tijdens het laden van Windows?

Tomorrow is not today!

Pagina: 1