WMF files naar jpeg/gif

Pagina: 1
Acties:

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 14:51
Na lange tijd google gebruikt te hebben om een gratis programmatje te vinden kwam ik er niet uit.
Ik heb hier een stapel van +/- 140 WMF files (bekend uit o.a. office) deze wil ik omzetten naar JPEG of GIF (evt. PNG) zodat ik deze kan gaan gebruiken en editten binnen Paint.net.

Nu ben ik flink wat tooltjes tegen gekomen, maar telkens weer een trail version die een watermerk add, of gewoon maar 1 file per keer aan kunnen.

Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een gratis WMF converter, waarin ik dus meerdere files kan aangeven, desnoods een hele dir.

Heeft iemand enig idee of zoiets bestaat? of dat er een snelle manier is om WMF's om te zetten?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:51
Gooi alle plaatjes in een Word document, kies vervolgens voor exporteren naar HTML. Dan krijg je een mooi mapje met een HTML file en de plaatjes. That should do the trick :)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Kan irfanview het niet? www.irfanview.com

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 14:51
Koen Rotteveel schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:29:
Gooi alle plaatjes in een Word document, kies vervolgens voor exporteren naar HTML. Dan krijg je een mooi mapje met een HTML file en de plaatjes. That should do the trick :)
zijn ze dan bmp/jpg/png/gif? of blijft het dan wmf? want de wmf files heb ik dus al wel los
Hmm.. ziet er goed uit, kzal eens kijken! :) Weet je toevallig zo of ie meerdere files tegelijk kan converten?

problem looks like solved... irfanview kan het inderdaad!!

Bedankt voor de tip! zonder jullie was het me waarschijnlijk nooit gelukt! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Mopperman op 08-05-2007 18:50 ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.