tekst selecteren werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 3.817 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik gebruik momenteel Firefox en ondervind problemen wanneer ik tekst wil selecteren om te kopieren. Als ik de linker muisknop ingedrukt houdt en de tekst wil selecteren, dan wordt deze automatisch weer gedeselecteerd. Het zelfde geldt voor Word...

Persoonlijk heb ik geen idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn, kan iemand mij dit uitleggen?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik denk dat het aan je processor ligt of misschien toch je videokaart? Ook al te veel moeite om een sub-forum te kiezen?

Verwijderd

Heb je dit probleem ook als je een andere muis op je computer aansluit?

Ikzelf heb een soortgelijk probleem wanneer ik met mijn bijgeleverde MSI muis werk, omdat deze om een of andere reden vaak dubbelklikt of een 'extra klik' doet terwijl ik iets selecteer waardoor ik weer opnieuw moet beginnen, erg waardeloos..

PS. als je CSL FAQ had gelezen had je geweten dat dit niet de plaats is om een dergelijk probleem te posten. Je bent waarschijnlijk beter op je plaats op Overige Hardware, maar dit zou je even moeten vragen aan een mod/admin aangezien ik het erg lastig vind om dit topic op een bepaald subforum te plaatsen...

Door op de Report dit topicAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif linkje te klikken (links bovenaan net boven je naam bij de 1e post) kan je eventueel een overplaatsing aanvragen

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 18:42 ]

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Dennis,

Dit was voor mij ook de reden om het in dit forum te posten, had nl. geen idee waar anders.
Maar goed, ik ga eens even een andere muis proberen.

Bedankt voor de tip.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Verwijderd

Empulse schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:14:
Dennis,

Dit was voor mij ook de reden om het in dit forum te posten, had nl. geen idee waar anders.
Maar goed, ik ga eens even een andere muis proberen.

Bedankt voor de tip.
Geen dank :) Als je twijfelt waar je je topic moet posten kan je gewoon een admin/mod een mailtje sturen! Die kunnen je dan wel doorverwijzen.

Als ik overigens op GoT zoek naar 'probleem muis' dan zie ik dat de meeste topics in Overige Hardware staan dus denk dat je daar beter op je plaats was geweest achteraf! Gewoon even via topic report een verplaatsing aanvragen is het verstandigst wat je kan doen, misschien doet een admin/mod dat wel ook al heb je grote kans dat je topic gesloten wordt omdat je blijbkaar zelf geen onderzoek hebt gepleegd (zowel; niet hebt gepost wat je allemaal hebt gevonden)

Probeer in ieder geval even idd een andere muis, weten we meteen of het wel of niet aan je muis ligt (of aan je instellingen -> kliksnelheid bijv)