"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Als je nou eens screenshots maakt, dan schieten we er misschien nog wat mee op. Zoiets kan elke idioot verzinnen he 
Trouwens, ik heb vorige week ook een cheater gezien. Hij vloog zo op de redeemer naar de overkant van Face. En het was niet eens die ene mutator waarmee dat kan! "Redeemer-love" ofzo...
Trouwens, ik heb vorige week ook een cheater gezien. Hij vloog zo op de redeemer naar de overkant van Face. En het was niet eens die ene mutator waarmee dat kan! "Redeemer-love" ofzo...
Verwijderd
is gewoon de standaard godlike cheat toch? Makkelijk te doen als je mod rechten hebt. Dit gaat dus buiten cshp om.
Dan moet ie ingelogd zijn als admin, druk maar eens op F1, zijn naam moet dan in witte letters weergegeven zijn. Hij moet dus het admin paswoord van die server geweten hebben.Op woensdag 07 februari 2001 10:59 schreef Blue_White_Army het volgende:
Hier volgt een waarschuwing. CHSP servers zijn gekraakt. Gisteren heb ik gespeeld tegen een sukkel die zich eigen Godlike noemt. Ik heb 50 raketten op hem afgevuurd, 50x gefragged met de faggun en een redemmer in zijn nek gelegd, en nog doorlopen.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Verwijderd
Ik ken die godlike ja
echt een
Die gast is 35 ofzow
en speelt de hele dag ut
kan je gelijk zien wat voor lozer hij is.
En hij zit bij XLC
een can waar onze clan zwaaaaaaaaar oorlog mee heeft
echt een
Die gast is 35 ofzow
en speelt de hele dag ut
kan je gelijk zien wat voor lozer hij is.
En hij zit bij XLC
een can waar onze clan zwaaaaaaaaar oorlog mee heeft
Pagina: 1