Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Cheater waarschuwing UT

Pagina: 1
Acties:

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Hier volgt een waarschuwing. CHSP servers zijn gekraakt. Gisteren heb ik gespeeld tegen een sukkel die zich eigen Godlike noemt. Ik heb 50 raketten op hem afgevuurd, 50x gefragged met de faggun en een redemmer in zijn nek gelegd, en nog doorlopen.

Dus als je godlike ziet lopen, gewoon wegwezen.

SuPeRfLy haat cheaters :(

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:(

Verwijderd

Bah en nog een bah :( :(
Cheaters :r:r:r

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Als je nou eens screenshots maakt, dan schieten we er misschien nog wat mee op. Zoiets kan elke idioot verzinnen he :P

Trouwens, ik heb vorige week ook een cheater gezien. Hij vloog zo op de redeemer naar de overkant van Face. En het was niet eens die ene mutator waarmee dat kan! "Redeemer-love" ofzo... :+ :+

Verwijderd

is gewoon de standaard godlike cheat toch? Makkelijk te doen als je mod rechten hebt. Dit gaat dus buiten cshp om.

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Op woensdag 07 februari 2001 10:59 schreef Blue_White_Army het volgende:
Hier volgt een waarschuwing. CHSP servers zijn gekraakt. Gisteren heb ik gespeeld tegen een sukkel die zich eigen Godlike noemt. Ik heb 50 raketten op hem afgevuurd, 50x gefragged met de faggun en een redemmer in zijn nek gelegd, en nog doorlopen.
Dan moet ie ingelogd zijn als admin, druk maar eens op F1, zijn naam moet dan in witte letters weergegeven zijn. Hij moet dus het admin paswoord van die server geweten hebben.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 17:50
SLIK !!!!

Just look at my nickname.... B-)

Maar ik ben geen cheater hoor....>:)

Cheater
www.cheater.nl :Z

Verwijderd

Ik ken die godlike ja
echt een :r
Die gast is 35 ofzow
en speelt de hele dag ut
kan je gelijk zien wat voor lozer hij is.

En hij zit bij XLC
een can waar onze clan zwaaaaaaaaar oorlog mee heeft
:)
Pagina: 1