[xp pro] application data?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
ik kwam erachterdat mijn documents and settings map wel erg groot is. Nu zie ik drie user mappen staan "all users" "default user" en mijn user map. De map van all users is wel erg groot 2,5gb daar staat een verborgen map in met "application data" die dus bijna alle ruimte inneemt. Kan het kwaad deze te verplaatsen of te verwijderen? Ik heb namelijk echt geen idee waarom deze map zo groot is. Mijn user account heeft ook deze map maar hier is hij maar 93 mb groot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waarom kijk je niet wat er in staat dan? :)

Lijkt me de snelste manier om uit te vinden wat het is, en daarna kan je pas bepalen of het weg kan ja of nee.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat is de gesharede data die alle users gebruiken. Het is niet verstandig om die te verwijderen. Je kunt beter kijken welke specifieke submappen veel schijfruimte gebruiken (bijv. met treesize) en dan alleen de grote bestanden verwijderen die zeer waarschijnlijk niet nodig zijn (tempfiles e.d.).

[edit] Treesize: http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 08-05-2007 17:53 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
dat zou ik niet doen die hele map verwijderen |:(

die bevat cruciale informatie over windows XP (geinstalleerde programma's), hij is wel erg groot maar misschien helpt het om eerst te kijke wat erin staat (voor grote bestanden) want bepaalde dingen kun je natuurlijk wel gewoon verwijderen

[ Voor 5% gewijzigd door ik222 op 08-05-2007 17:55 ]

Verwijderd

volgens mij kun je het wel verwijderen maar ik zou het niet doen. daar staan als het goed is alle gegevens van programmas in. waar ze alles opslaan en zo.
als ik jou was zou ik even kijken wat voor bestanden nogal groot zijn en dan kun je wel zien of je ze nog nodig hebt of niet

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
had al een search gedaan maar nog niet nadat ik de map niet meer ontzichtbaar had gemaakt stom zeg 8)7 Maar goed er zit dus voor 2,4 gb aan temp bestanden van antivir in denk dat dat de oorzaak wel is. Verder veel bestanden van flash. Dus ga wel even het een en ander deleten!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mooi.

Volgende keer iets langer nadenken voor je voor zoiets een topic opent, want dit is toch wel een beetje basiskennis ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.