Toon posts:

beeld zwart tijdens formateer boot [IMPORTANT]

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een vraag.

Wanneer ik mijn pc wil formateren doe ik zoals gewoonlijk mijn cd in de cd-speler. Ik restarte mijn pc. Nadat ik op een toets had gedrukt toen er stond van "DRUK OP EEN TOETS OM VIA CD OP TE STARTEN" kreeg ik eerst een beeld met. "Hardware word geconfugureerd". Daarna kreeg ik zwart beeld wat eigenlijk blauw hoort te zijn zodat je je pc kan formateren. Windows start ook niet meer op. Ik krijg steeds zwarte beeld. Bios enz starten perfect op. Ik ben radeloos. HELP ME!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:40:
Hallo allemaal, ik heb een vraag.

Wanneer ik mijn pc wil formateren doe ik zoals gewoonlijk mijn cd in de cd-speler. Ik restarte mijn pc. Nadat ik op een toets had gedrukt toen er stond van "DRUK OP EEN TOETS OM VIA CD OP TE STARTEN" kreeg ik eerst een beeld met. "Hardware word geconfugureerd". Daarna kreeg ik zwart beeld wat eigenlijk blauw hoort te zijn zodat je je pc kan formateren. Windows start ook niet meer op. Ik krijg steeds zwarte beeld. Bios enz starten perfect op. Ik ben radeloos. HELP ME!
Wat voorn PC ?
Wat voorn CD-rom ??
Info info info?

Trouwens dat [IMPORTANT] in je titel vind ik echt niet kunnen... Wie maakt jou zo belangrijk ?? Je mag blij zijn dat er hier mensen zijn die je willen helpen toch ??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 16:51 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De info staat in z'n vorige topic.
Ik denk dat je het beste daar kunt vragen en niet meteen weer een nieuwe topic opent.

☻/
/▌
/ \

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

HELP ME!
Help jezelf!

Om te beginnen door de GoT Huisregels eens te lezen. Schreeuwerige topictitels en topicstarts zijn ongewenst. Sowieso kunnen we je niet helpen als je totaal geen info gaat - en waarom zou jouw vraag belangrijker zijn dan die van een ander :? Wees eens niet zo asociaal en hou het bij een enkele topic :o

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 08-05-2007 17:04 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.