Aannames zijn fataal.
Doe je best. Je kunt nog wel wat stijgen in de mod-top-10
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Sorry hoor, 't was druk op me werk.
Dat is een bagger-excuus !Op woensdag 07 februari 2001 11:10 schreef Jaymz het volgende:
Sorry hoor, 't was druk op me werk.
Hoe kun je nu in vredesnaam je werk prio geven boven GoT en T.net ????
Euhh...
Laat maar...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
En als je nou geen punten hebt? Nou, nou, nou?
Dan wil je wel maar mag je niet of kun je niet, uhm, ik ga ook wel kijken of ik nog wat uit te delen heb.
Piepneus!
Dan wil je wel maar mag je niet of kun je niet, uhm, ik ga ook wel kijken of ik nog wat uit te delen heb.
Piepneus!
Als ik terugkom van de psycholoog, zal ik eens kijken wat mijn 30 punten kunnen betekenen.
Verwijderd
Het wordt al beter 
. Én scoren én modpoints én je mag in veel threads nog modden. Ghèghè..
Dan moet je wel creatief zijn.Op woensdag 07 februari 2001 11:56 schreef testcase het volgende:
Het is nóg slimmer als je zoveel mogelijk in 1 thread post. Én scoren én modpoints én je mag in veel threads nog modden. Ghèghè..
Owkee, nog 14 punten en 5 regels in 't modoverzicht.
Goed, bij mij staan er nu ook nog 5 draadjes, en ik heb nog 14 puntjes over.
(Van de 120, ik kan het niet laten de hele draad gedeeltelijk te hermodden, was ook bij Nvidia-Detonator 6.50 draad weer een of ander lolbroek die 20 -1 - overbodig's had uitgedeeld.)
Hoe dan ook, ik ben _weer_ trots op ons !
Kan ik weer gaan posten om puntjes te verdienen.
(Van de 120, ik kan het niet laten de hele draad gedeeltelijk te hermodden, was ook bij Nvidia-Detonator 6.50 draad weer een of ander lolbroek die 20 -1 - overbodig's had uitgedeeld.)
Hoe dan ook, ik ben _weer_ trots op ons !
Kan ik weer gaan posten om puntjes te verdienen.
Aannames zijn fataal.
Ik kom er net achter dat ik op mijn werk een foutje heb gemaakt. Ik ga denk ik eerst ff puinruimen. Gezien de fout mag ik blij zijn dat ik nog leef
.
Vertel, vertel, desnoods leggen we bij (bert Visscher)Op woensdag 07 februari 2001 12:18 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik kom er net achter dat ik op mijn werk een foutje heb gemaakt. Ik ga denk ik eerst ff puinruimen. Gezien de fout mag ik blij zijn dat ik nog leef.
Anyway: succes!
Je moet nooit zuur bij cyaankali (=> blauwzuurgas)gooien maar base (ammoniak). Dan pak ik dus de verkeerde fles en kom er pas na 24 uur achter dat er iets niet klopt.
* Delerium is tevredener over z'n baas dan over zichzelf
* Delerium is tevredener over z'n baas dan over zichzelf

Hé cocktailshakert, pas een beetje op ja! 1 Died-Hard-Moddereter is er al 1 teveel.....:(Gezien de fout mag ik blij zijn dat ik nog leef .

Verwijderd
Ik ben blij dat ecteinsacidin ergens anders werkt 
Aan de andere kant moeten we hem wel te vriend houden, voor je het weet krijg je een pakje op je buro met als afzender eicteinascidin met één of ander ranzig goedje, maak je hem open en...
There goes the neighborhood...
Aan de andere kant moeten we hem wel te vriend houden, voor je het weet krijg je een pakje op je buro met als afzender eicteinascidin met één of ander ranzig goedje, maak je hem open en...
There goes the neighborhood...
Maak je daar maar geen zorgen over, meestal maak ik alleen maar asfalt, en dat doet niets.
Pagina: 1