[Vista] selecteren van meerdere files werkt niet goed*

Pagina: 1
Acties:

• h31i0s
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02 09:01
Ik heb laatst windows Vista geinstalleerd en alles loopt wel vlot had nog nergens echte problemen. Maar nu heb ik sinds vandaag dat ik in de meeste mappen slechts 1 map of 1 bestand tegelijk kan selecteren, ook ctrl+a werkt niet, het is niet eens mogelijk om een selectie-box over de bestanden te trekken. In andere mappen is het dan weer wel mogelijk, bijvoorbeeld in mappen met MP3s.

Vind het best irritant dat ik als ik wat plaatjes wil verplaatsen het ook echt 1 voor 1 moet doen... :(

Misschien ergens een optie die dit blokkeert? heb wat gezocht maar kon er niets over vinden.

Join the army, meet interesting people, kill them.

• h31i0s
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02 09:01
Ik heb een beetje zitten googlen en het probleem kunnen oplossen, als er nog meer mensen zijn die deze bug zijn tegengekomen raad ik aan om dit topic te lezen:

http://forums.microsoft.c...x?PostID=981031&SiteID=17

Het probleem schijnt te worden veroorzaakt als je de 'view' in mappen wijzigt, door alle mappen weer te resetten naar default settings wordt het probleem opgelost.

Join the army, meet interesting people, kill them.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik maak er even een duidelijker titel van, "vreemd probleem" levert alleen maar "vreemde" resultaten op met een search, en dat lijkt me een beetje zonde ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device