[PHPBB] E-mail bij nieuwe topics

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-11 21:51
He

Ik draai een vrij inactief forum, voor de mensen van m'n afdeling waar soms toch belangrijke dingen op worden gepost. Maar omdat het niet zo actief is (we zien elkaar vaak genoeg, maar een forum is wel fijn om alles vast te leggen), wordt er ook niet echt veel op gekeken...
Nou vroeg ik me af of het met PHPBB mogelijk is om ervoor te zorgen dat bij elk nieuw topic dat wordt aangemaakt, er een e-mail naar alle (17) members toe gaat, zodat iedereen weet dat er een nieuw topic is waar ze even naar moeten kijken. Ik kon deze optie zo snel niet vinden in het administration panel noch op Google, maar heeft iemand hier misschien een id hiervan?

Thanks

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:41

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Poeh, erhm.. Wat ik me herinner van phpBB was dat wel mogelijk. Maar waarom kijk je niet gewoon even op www.phpbb.com voor de manual, of het forum daar?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is een kwestie van de manuals in duiken en als je het daar niet vindt googlen of de makers mailen. [PRG] is geen helpdesk voor kant-en-klare producten; in [PRG] hebben we het over zélf programmeren ;)

Daarnaast mis ik behoorlijk wat eigen inzet in je topic, zoals we dat wel van je verwachten (zie onze Programming Beleid Quickstart).

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 08-05-2007 15:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.