Hallo allemaal,
Allereest: Ik ben niet zo'n held in PHP en MySQL maar weet er wel wat van af...
Ik probeer voor m'n stagebedrijf een heel simpel php scriptje te schrijven om een aantal gegevens bij te houden. Ik ben er een paar uur mee bezig geweest (veel zoekwerk op internet in een een boek) maar ik kom er zelf niet uit. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!
Ik krijg ook geen foutmelding of iets dergelijks, de hele pagina blijft gewoon blank. De server draait php5 en iis, ik weet niet of dit van belang is.
Al vast bedankt!
Allereest: Ik ben niet zo'n held in PHP en MySQL maar weet er wel wat van af...
Ik probeer voor m'n stagebedrijf een heel simpel php scriptje te schrijven om een aantal gegevens bij te houden. Ik ben er een paar uur mee bezig geweest (veel zoekwerk op internet in een een boek) maar ik kom er zelf niet uit. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <html> <body> <?php if($_POST["submit"]) { include "connect.php"; $query = "INSERT INTO infrastructuur SET vestiging='".$_POST['vestiging']."', iprange='".$_POST['iprange']."', gebruiker='".$_POST['gebruiker']."', ipadres='".$_POST['ipadres']."', vncwachtwoord='".$_POST['vncwachtwoord']."', opmerking='".$_POST['opmerking']."'"; mysql_query($query) or die(mysql_error()); echo 'De gegevens zijn ingevoegd in de database'; ?> <form name="toevoegen_vestiging" action="toevoegen.php" method="post"> <input type="text" name="vestiging"><br> <input type="text" name="iprange"><br> <input type="text" name="gebruiker"><br> <input type="text" name="ipadres"><br> <input type="text" name="vncwachtwoord"><br> <input type="text" name="opmerking"><br> <input type="submit" name="submit" value="Toevoegen"> </form> <?php } ?> </body> </html> |
Ik krijg ook geen foutmelding of iets dergelijks, de hele pagina blijft gewoon blank. De server draait php5 en iis, ik weet niet of dit van belang is.
Al vast bedankt!