Toon posts:

aanpassen navigatiedeelvenster outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 758 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

is het mogelijk om in outlook 2003 het navigatiedeelvenster aan de linkerkant aan te passen

ik wil de openbare mappen daar tussen zetten

als ik mijn post bekijk met de webmail staat die er wel tussen maar bij de gewone outlook niet

is dit mogelijk

heb op google niks kunnen vinden

met vriendelijke groet

mark

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-07 16:59
Dit is mogelijk.

There is no replacement for displacement!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit gaat niet helemaal lekker zo. :X
Lees alt-92 in "Computers in Netwerk laten Printen op di..." nog eens door en bekijk dan je topicstart eens. Je geeft (veel) te weinig informatie. Wat voor configuratie is het, hoe is Outlook ingericht, hoe verbind je met de exchangeserver, wat bedoel je met webmail in dit verband (OWA misschien?). Wat heb je gevonden in de help van outlook en waarom is dat niet wat bedoelt?

offtopic:
en dan wat puntjes mbt de layout: een witregel na iedere korte zin maakt de boel niet leesbaarder en het zou fijn zijn als je zinnen gewoon met een hoofdletter begon en met een punt eindigde.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

denk dat je outlook->beeld->navigatievenster aanvinken bedoelt??
En anders... idd wel weinig info.

euh...ja

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/belux/nl/office/images/outlook/prodinfo/outlooklarge.gif

aan de linkerkant zie je het navigatiedeelvenster
daar wil ik de optie openbare mappen tussen zetten
hoe doe ik dat?

ik kan namelijk wel vinden dat je de opties die daar tussen al staan kan veranderen van plaats of weg kan halen maar je kan geen andere er tussen plaatsen

wij gebruiken ook webmail.

http://mail.mytylschoolXXXXXXXXXx.nl/exchange

als ik daar inlog staat de map er wel links bij
ik hoop dat ik nu meer informatie heb kunnen bieden

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 18:28

sjaak

un giorno credi

Die staat er standaard niet tussen. Als je op het map-icoontje klikt onder het knopje notes krijg je alle mappen te zien, daar staat openbare mappen wel tussen. (Folder List of Mappenlijst)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaak op 08-05-2007 22:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
sjaak schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:13:
Die staat er standaard niet tussen. Als je op het map-icoontje klikt onder het knopje notes krijg je alle mappen te zien, daar staat openbare mappen wel tussen.
ja klopt maar is het ook mogelijk om hem tussen agenda en contactpersonen te plaatsen?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
je kunt je openbare mappen wel toevoegen aan je favorieten (rechtsklik op openbare map -> Toevoegen aan favorieten), dan verschijnt hij bovenaan tussen je favorieten. :)
Pagina: 1