Toon posts:

Van bluetooth naar USB keyboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag allen,

Ik zit met de volgende uitdaging:

Ik heb voorheen altijd op een bluetooth keyboard gewerkt op mijn computer. Helaas is deze vorige week heengegaan en moet ik nog een week of 2 wachten voor ik een vervangend model opgestuurd krijg wegens voorraadtekort. Normaliter geen probleem, ware het niet dat ik een ander toetsenbord met geen mogelijkheid werkend krijg.

Ik kan wel de setup in, en hier werkt het keyboard prima maar op het moment dat Windows opstart, gaan de lampen uit en werkt het niet meer. Normaal is er dan wel wat aan te passen door wellicht bluetooth in het geheel uit te schakelen en een ander keyboard te kiezen in het config. scherm, maar ik heb een password op mijn computer, dus ik kom daar niet in.

Ook via veilige modus of wat dan ook krijg ik het niet aan de praat, en ik heb reeds meerdere toetsenborden geprobeerd. Heeft iemand enig idee wat te doen?

Mvg,
Daan

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06-2025

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Dat heb ik ook wel is met mijn USB keybord. Hang er een oud PS/2 keybord aan en start windows op. Bij mij geeft ie dan een dos-schermpje met updating USB devices. Daarna werkt het weer goed.Wellicht dat dat het probleem is, dan is een oud toetsenbord de oplossing :P

Youtube Download ubersnel.nl

Verwijderd

Als je windows xp gebruikt kan het ook eventueel werken als je eerst een minuutje (of wat meer) wacht, windows herkend tijdens het starten dat er nieuwe hardware aangesloten is, en meestal (niet altijd) werkt het na even wachten gewoon.

Dit probleem ben ik wel vaker tegengekomen, en na even wachten werkt de usb handel gewoon goed.