Toon posts:

Router vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds paar jaar heb ik een tele2 router maar de draadloze verbinding is bagger en de web interface van tele2 router is ook bagger weinig keuzes.. heb zelf adsl 2 20 mbit etc... geen voip.. just internet

ik zou het graag willen vervangen met een linksys router of iets beters dan linksys.. nu komt de vraag: Is het eigenlijk wel mogelijk?? zo ja, moet ik nog wat aan wijzigen of gewoon pluggen en surfen??

Greetz Musti

Verwijderd

Linksys is een goede keuze (het is een betaalbare sisco zeg maar)
Wat belangrijk is dat je eerst kijkt naar wat voor lijn je hebt, (A)DSL Analoog of via ISDN (Anex A / Anex B ). Dat is wel belangrijk want er zijn Anex A en Anex B modems, en het is wel fijn om direct de juiste te hebben.

Verder heb je natuurlijk de gegevens nodig van je profider.
Modem installen, inloggen via webbased interfase, instellingen invoeren, en surfen maar.

Linksys heeft zeer fijne en prettige modems die je ook nog eens behoorlijk kan instellen.

Suk6

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 12:13 ]

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 23:32
Heb zelf ook tele2 20 mbit en volgens mij kon dit niet omdat de gebruikersnaam en het wachtwoord niet uit het modem te halen zijn. Moet je ff kijken in het grote Tele 2 internet topic daarin is dit uitgebreid besproken dacht ik.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor snelle reacties ik zal het vanavond als ik thuis effe onderzoeken :)