Toon posts:

Ctrl alt delete bij inlogscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag willen weten hoe ik het ctrl alt delete scherm krijg voor het inloggen ?

ik heb al op google gezocht en met weinig succes.

8)7

Verwijderd

Welke versie OS gebruik je en wat wil je bereiken met dat Ctrl+Alt+Del Venster ?
Iets meer informatie is wel handig voor de geen die antwoord willen geven op je vraag.

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-03 11:47
configuratiescherm -> manier waarop gebruiker zich aanmelden -> vinkje welkomvenster uitzetten.

ik neem aan XP

[ Voor 10% gewijzigd door Johnny Goodbye op 08-05-2007 11:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja we gebruiken XP maar als je het welkomscherm wegdoet dan krijg je nog steeds geen Ctrl alt del scherm. :X

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Je krijgt alleen een control alt delete scherm als je bent aangesloten op een domein

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:09:
Ja we gebruiken XP maar als je het welkomscherm wegdoet dan krijg je nog steeds geen Ctrl alt del scherm. :X
DAs alleen als je lid bent van een domein

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

devin88,

Ik ga je topic sluiten - je bent er ondertussen al wel heel erg vaak op gewezen dat wij meer van je verwachten dan je laat zien, helaas heeft dit allemaal niet geholpen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Ik was al bezig met een reactie dus post deze nog even):

Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van dat je serieus hebt gezocht :o

Welke zoektermen heb je precies geprobeerd en hoeveel van die hits heb je bekeken? welke zoektermen heb je daarna geprobeerd toen die zoektermen niet bleken te werken? Als je dat nu had gezegd, konden we je helpen met het voortaan kiezen van de juiste zoektermen en zoekmethoden. Maar op deze manier kunnen we je niet verder helpen dan aangeven dat meteen mijn eerste twee zoekmethoden meteen raak waren.

http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart geeft namelijk meteen al je antwoord. Dit geldt ook voor [google=how to login with ctrl alt delete].

(Anyway, zie je mail).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.