In deze voeding zitten twee ventilatoren waarvan de onderste nu na 4 jaar begint te trillen/lawaai te maken. Nu dacht ik omdat de garantie toch verlopen is en een nieuwe ventilator goedkoper is dan een hele nieuwe voeding. Om de voeding open te schroeven en de ventilator te vervangen.
Een ventilator vervangen is niet zon probleem maar het is wel binnen in een voeding. Ik weet dat het gevaarlijk is monitoren open te schroeven als je er geen verstand van hebt. Wegens hoge voltages die nog een lange tijd achterblijven. Is dit ook zo bij een voeding of kan ik de voeding gewoon los schroeven en de ventilator vervangen?
Ik ben er nu achter nadat ik de topicstart van het topic Welke voeding heb ik nodig deel 17
Welke voeding heb ik nodig? Deel 17
heb gelezen.
Een ventilator vervangen is niet zon probleem maar het is wel binnen in een voeding. Ik weet dat het gevaarlijk is monitoren open te schroeven als je er geen verstand van hebt. Wegens hoge voltages die nog een lange tijd achterblijven. Is dit ook zo bij een voeding of kan ik de voeding gewoon los schroeven en de ventilator vervangen?
Ik ben er nu achter nadat ik de topicstart van het topic Welke voeding heb ik nodig deel 17
Welke voeding heb ik nodig? Deel 17
heb gelezen.
[ Voor 12% gewijzigd door Defector op 08-05-2007 12:42 ]