[Outlook 2003] Ontvangen van uitnodigingen van Collega's

Pagina: 1
Acties:

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 10:20

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Ik zit hier met een probleempje.

Alles speelt zich af binnen domein Z

Persoon B stuurt een agenda punt / uitnodiging naar persoon C. Persoon C krijgt deze ook netjes binnen.
Het probleem is dat persoon A ook deze uitnodiging krijgt in een CC. Persoon A ontvangt alle
agenda punten / uitnodigingen die tussen collega's onderling worden verstuurd.

Hoe kan ik deze rule in exchange uitzetten en waar kan ik hem vinden? Ik kan hem namelijk nergens vinden 8)7

Bedankt,

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is geen rule in exchange.. maar is te vinden onder extra- opties- tabblad gemachtigden in Outlook bij persoon B

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Helaas geen succes. Probleem blijkt gekker te zijn en speelt alleen met agenda punten.

Als persoon A naar persoon B een agenda punt stuurt ontvangen diversen andere personen ( niet allemaal ) ook de uitnodiging. Zelfs persoon A ontvangt zijn eigen uitnodiging. Heel vreemd :?

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Falcon heeft m.i. toch echt wel gelijk: Bij persoon B, extra - opties - gemachtigden, permissies kiezen en vinkje weghalen bij 'gemachten krijgen kopiën van uitnodigen' (of hoe dat precies in het nederlands heet).

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
Je kan ook eens gaan kijken of hij niet rechtstreeks rechten heeft op de agenda van de andere persoon...
Ik had er hier ook zo een paar die admin waren op de agenda van hun collega's maar dit was niet ingesteld via de machtigingen maar wel rechtstreeks op de agenda ...

Because Great minds Think alike

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Het zat inderdaad in de machtigingen in de agendas. Het lijkt nu te zijn opgelost :)

Pagina: 1