Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WM6] Outlook adresboek in mappen synchroniseren

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een vraag:

Ik heb op mijn HTC TyTN een adresboek gekoppeld met outlook. Als ik bij 'bedrijf' een scheiding maak tussen verschillende soorten contacten dan kan ik deze in de telefoon gescheiden laten weergeven door "Menu>View by>Company" aan te vinken.

Echter zou ik het prettiger vinden als ik in Outlook gewoon per contactsoort (Bijv: leverancier, onderhoud, winkels, kantoor) een map kan maken binnen de contacten map. Deze wil ik dan in de telefoon op dezelfde wijze laten weergeven als dat nu gebeurd bij de "view by company" methode.

Omdat ik zo'n 500 contacten in de telefoon heb staan is de view by company methode niet echt prettig omdat o.a. de zoekfunctie uitvalt als je niet "View by name" hebt aanstaan.

Is dit op een of andere manier mogelijk?

[ Voor 13% gewijzigd door Fairy op 08-05-2007 10:31 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan geloof ik je contacten in groepen zetten en dan per groep laten afbeelden. Verder loopt er op GoT een centraal topic over jou telefoon: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5

Hierin zijn mensen verenigd met de zelfde telefoon en kunnen je misschien beter helpen. Je moet echter wel uitkijken met vragen mbt WM6 omdat dit officieel nog uit gegeven is. Dit zou dan hulp zijn bij warez. Maar aangezien dit probleem net zo goed bij WM5 te vinden, denk ik niet dat ze er een probleem van zullen maken. :)

Verwijderd

WM6 is wel uit op de HTC S710, dus dit probleem is evengoed van toepassing op deze telefoon

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:39:
WM6 is wel uit op de HTC S710, dus dit probleem is evengoed van toepassing op deze telefoon
Vista is ook uit voor de PC, echter als jij het illegaal erop hebt staan dan is het niet de bedoeling dat wij je ermee gaan helpen. :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Zie het bericht van DaannO.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.