Ik moet voor een opdrachtje meerdere documenten samenvoegen tot één document en nu ben ik tegen het volgende probleem aangelopen. In sommige delen van de tekst staan regelnummers in de sectie, maar als ik de documenten aan elkaar plak, maakt hij ineens van een gewone sectie-einde een sectie-einde die begint op de volgende pagina. Dat moet ik dus aanpassen door de sectiebreak weg te halen en te vervangen. Op dat moment neemt hij de instellingen van de laatste sectie voor de gehele nieuwe sectie, overal komen dus regelnummers te staan. As ik dan een nieuwe sectievreak invoeg en de regelnummers wil weghalen bij de eerdere sectie krijg ik de volgende foutmelding:
boven: 2,54 cm
onder: 2,54 cm
binnenkant: 3,17 cm
buitenkant: 3,17 cm
rugmarge: 0 cm
koptekst: 1,27 cm
voettekst: 1,27 cm
Ik maak geen gebruik van kolommen en kan ook geen gekke alineainspringen vinden. Dus ik vraag me echt af waar ik nog kan kijken om van die foutmelding af te komen, want zolang die er is kan ik de regelnummers niet weghalen...
De help van Word geeft het volgendë:
Het hele document bestaat uit een A4 formaat, dus breedte van 21cm. Verder staan de marges als volgt ingesteld:De gekozen instellingen voor linker- en rechtermarges, kolomafstand of alinea-inspringingen overschrijden de paginabreedte in sommige secties
boven: 2,54 cm
onder: 2,54 cm
binnenkant: 3,17 cm
buitenkant: 3,17 cm
rugmarge: 0 cm
koptekst: 1,27 cm
voettekst: 1,27 cm
Ik maak geen gebruik van kolommen en kan ook geen gekke alineainspringen vinden. Dus ik vraag me echt af waar ik nog kan kijken om van die foutmelding af te komen, want zolang die er is kan ik de regelnummers niet weghalen...
De help van Word geeft het volgendë:
Het zou dus iets met de printer moeten zijn, maar zelfs als ik de printer instel op MS Office Imagewriter dan nog zeurt ie, terwijl die al helemaal geen beperkingen zou mogen hebben lijkt mij.Deze fout kan optreden als u inhoud probeert af te drukken die niet binnen het afdrukbare gebied van de geselecteerd printer valt. Dit gebeurt meestal als u ervoor hebt gekozen om:
Afdrukken op een paginaformaat dat niet wordt ondersteund door de printer
U moet de marges van de pagina wijzigen omdat het huidige bereik niet wordt ondersteund door de printer of het stuurprogramma van de printer.
Druk af met de afdrukstand ingesteld op liggend en het printerstuurprogramma ingesteld op staand (of andersom)
Een ingesteld object met een aangepast formaat afdrukken dat niet binnen het afdrukbare bereik past
De toepassing is ingesteld op afdrukken met een standaardmarge die groter is dan het afdrukbare gebied van de pagina (dit kan soms voorkomen nadat de standaardprinter is vervangen door een andere printer).
De afdrukschaal (de procentuele grootte voor het afdrukken van de uiteindelijke inhoud) is ingesteld op een waarde kleiner dan 10%
Afdrukproblemen die te maken hebben met een netwerkprinter kunt u het beste kunt laten oplossen door de lokale netwerkbeheerder of het ondersteunend personeel.
[ Voor 35% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-05-2007 10:36 ]