2 HDD op 1 usb case

Pagina: 1
Acties:

• janssuhhh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:54
Hallo allemaal,

Ik wil 2 hardeschijven op 1 USB case vastmaken met voedingsplitter en lintkabel.

Als mijn voeding het niet trekt kan ik dan de schijven hiermee vernielen?

2-1-kap (1977) 150m² | Vloerverwarming all the way | Quatt Duo | 18 Zonnepanelen (SolarEdge + GoodWe) | 4x Zendure 2400AC (17,8kWh)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja dat kan. Hdds zijn vrij intolerant als het aankomt op niet stabiele stroomtoevoer, daar kunnen ze best dood van gaan. Daarnaast is het wel zo dat een simpele voeding vaak al meer dan genoeg levert om 2 schijfjes aan te hangen, dus kijk eerst eens wat je voeding kan leveren en reken uit of dat genoeg is voor 2 hdds.

• janssuhhh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:54
Terw_Dan schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:56:
Ja dat kan. Hdds zijn vrij intolerant als het aankomt op niet stabiele stroomtoevoer, daar kunnen ze best dood van gaan. Daarnaast is het wel zo dat een simpele voeding vaak al meer dan genoeg levert om 2 schijfjes aan te hangen, dus kijk eerst eens wat je voeding kan leveren en reken uit of dat genoeg is voor 2 hdds.
Hoeveel heeft een schijf nodig dan? is dat per schijf verschillend? en waar moet ik dan op letten. volts? amperes? watts?

2-1-kap (1977) 150m² | Vloerverwarming all the way | Quatt Duo | 18 Zonnepanelen (SolarEdge + GoodWe) | 4x Zendure 2400AC (17,8kWh)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat staat op de schijf zelf, anders is het wel terug te vinden in de specsheet. En dit is per disk verschillend.