ik zou graag de ip adres van de proxy server van me bedrijf willen weten,zodat ik internet op kan
Weet iemand toevallig hoe ik ik erachter kan komen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 3% gewijzigd door Romke op 08-05-2007 09:06 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Ja lijkt mij ook. Ik denk dat de enige oplossing is om je (accout)gegevens te vragen bij de systeembeheerder.Aviflex schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:31:
moet je niet eerst verbonden zijn met de proxy server om de ip te kunnen achterhalen met TCPView?.
Vraag het eens aan de systeem beheerder, die zal het je graag vertellen. Immers daar is hij voorAviflex schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:44:
ik zou graag de ip adres van de proxy server van me bedrijf willen weten,zodat ik internet op kan
Verwijderd
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq