ip adres van proxy server

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Aviflex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01-2023
ik zou graag de ip adres van de proxy server van me bedrijf willen weten,zodat ik internet op kan
Weet iemand toevallig hoe ik ik erachter kan komen?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Misschien even aan je systeem beheerder vragen. Die weet dat wel.

Alleen een IP adres heb je vaak niet genoeg aan. Je account zal waarschijnlijk ook rechten nodig hebben om op internet (via de proxy) te kunnen komen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

[google=TCPview]

Kijken naar verbindingen op poort 8080, das meestal de proxypoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Romke op 08-05-2007 09:06 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• weijl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kijken naar verbindingen op poort 8080, das meestal de proxypoort.
of 3128.

• Aviflex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01-2023
moet je niet eerst verbonden zijn met de proxy server om de ip te kunnen achterhalen met TCPView?.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:58
Aviflex schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:31:
moet je niet eerst verbonden zijn met de proxy server om de ip te kunnen achterhalen met TCPView?.
Ja lijkt mij ook. Ik denk dat de enige oplossing is om je (accout)gegevens te vragen bij de systeembeheerder.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:59
Aviflex schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:44:
ik zou graag de ip adres van de proxy server van me bedrijf willen weten,zodat ik internet op kan
Weet iemand toevallig hoe ik ik erachter kan komen?
Vraag het eens aan de systeem beheerder, die zal het je graag vertellen. Immers daar is hij voor :*).

Verwijderd

En misschien krijg je gelijk uitleg waarom je NIET op internet mag ;) (sorry, inkoppertje, kon het niet laten).
Maar inderdaad, vraag de systeembeheerder of hij jou account wil koppelen zodat je op internet kunt (en geef dan een steekhoudende argumentatie, meeste beheerders zijn absoluut ongevoelig voor "dan kan in op tweakers en marktplaats rondkijken als ik me verveel in de baas zijn tijd")

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tja, hoe moeten wij nou het IP adres van een server bij jou op werk weten :? 8)7
Of je gaat het netwerk af zitten struinen, of je vraagt het even aan de systeembeheerder daar. Sim-pel ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.