Ik heb hier een Maxell 1GB USB2.0 stick waar standaard al wat meuk op staat.
Een format proggie en een beveiligings prog waar je een PW aan kunt maken voor een deel van de ruimte op je stick.
OK, wat is het probleem.
Als je de stick aansluit, geeft XP niet alleen een USB mass storage device aan maar ook een CDromdrive!!!
Ik wil die CDrom eraf hebben, want die geeft steeds problemen bij het verwijderen van de stick....ook op de juiste manier met "remove hardware safe".
Ik heb het volgende zelf al geprobeerd:
Format met meegeinstalleerde proggie (ook naar HD gecopied en vanaf HD geprobeerd)
Format in XP met verkenner (Total Commander).
Gekeken met Partitionmagic 8.05 of ik een "hidden" partitie kon vinden.
Dit alles zonder resultaat, formatteren maakt de stick leeg op die bovenstaande progsels na.
Wie heeft er een idee???
Een format proggie en een beveiligings prog waar je een PW aan kunt maken voor een deel van de ruimte op je stick.
OK, wat is het probleem.
Als je de stick aansluit, geeft XP niet alleen een USB mass storage device aan maar ook een CDromdrive!!!
Ik wil die CDrom eraf hebben, want die geeft steeds problemen bij het verwijderen van de stick....ook op de juiste manier met "remove hardware safe".
Ik heb het volgende zelf al geprobeerd:
Format met meegeinstalleerde proggie (ook naar HD gecopied en vanaf HD geprobeerd)
Format in XP met verkenner (Total Commander).
Gekeken met Partitionmagic 8.05 of ik een "hidden" partitie kon vinden.
Dit alles zonder resultaat, formatteren maakt de stick leeg op die bovenstaande progsels na.
Wie heeft er een idee???
[ Voor 1% gewijzigd door good4u op 07-05-2007 23:57 . Reden: toevoeging ]