Toon posts:

Xp key veranderen zonder her-installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 30.165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik mijn license key van xp veranderen zonder nieuwe installatie van xp, ik heb namelijk een legale key gekregen van de universiteit maar heb niet echt zin om alles opnieuw te installeren. ik heb wel eens ergens gehoord dat dit mogelijk is met bepaalde software, zoja wat brengt dit alles voor risico's met zig mee en heeft het verder nog nare bij-effecten.
alvast bedankt.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:37
Gaap :z
Zou je dat in het vervolg achterwege willen laten? dank je.

http://downloads.vnunet.n...ct+key+modifier/_305.html

psst google?

[ Voor 21% gewijzigd door alt-92 op 07-05-2007 23:06 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die zou ik niet zonder meer gebruiken. Op de site van MS staan voor XP SP2 en pre SP2 gewoon een tweetal VBS-scripts die dat klusje voor je klaren :)

How to change the Volume Licensing product key on a computer that is running Windows XP SP1 and later versions of Windows XP

Heb ik zelf al meerdere malen gebruikt en werkt perfect. Opnieuw opstarten is niet eens nodig, je kunt gewoon doordraaien :) verder hoef je ook niet opnieuw te activeren of whatever en kom je d'r vervolgens prima mee door WGA :)

[ Voor 26% gewijzigd door een moderator op 07-05-2007 23:07 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En als je wil wisselen tussen edities van dezelfde versie van XP moet je even een repair install doen. Begrijp niet goed dat je dit niet tegenkwam bij je zoektocht voordat je dit topic opent, aangezien dit al heel vaak besproken is.

We verwachten hier op GoT dat je zelf moeite doet voor je een topic opent.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:28

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-12 10:35

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Hij vraagt in feite ook om voor en nadelen van de diverse methoden. Er is via google genoeg te vinden hoe, maar niet duidelijk wat er voor risico's aanzitten.

Ik gebruik daar zelf een tool voor die ik niet bij naam ga noemen. Zoals al gezegd, MS heeft daar oplossingen voor. Bij twijfel hun adviezen volgen. Veel key-changer programma's worden (vaak onterecht) herkend als virus software. Haal je het niet bij een vertrouwde bron is het grootste risico dat het wel degelijk een virus of schadelijke software bevat.

Dus, zoek dat VB script zou ik zeggen.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Pagina: 1