Toon posts:

HDD-recorder gezocht, maar dan met extra's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben alweer een tijdje op zoek naar een goede HD recorder, tijdens het zoeken kwam ik al snel de KISS DP-588 tegen in de pricewatch en bij het controleren van de specs werd ik bijkans een beetje warm van binnen.

Maarja ik had al snel zo iets van wat is de catch, zo ontzetten veel gave dingen, zoals bijvoorbeeld:

- radio
- connectie met pc, FTP
- afspelen van divx
- full hd-recorder
- bediening op afstand

voor een prijs die inmiddels naar een zeer acceptabel niveau is gedaald (grofweg 250). Toch maar even het impuls-aankoop-gevoel onderdrukt en al snel kwam ik er achter dat niet iedereen weg is van deze speler, veel problemen met vele functionaliteiten en een algemene negatieve vibe, balen dus.

Maar toch ben ik nog niet bereidt om de hoop op te geven en ik hoop in dit topic wat meer recente gebruikerservaringen te horen en misschien wel een alternatief, voor zover lijken dit mijn opties:

- KiSS DP588 met standaard FW
- KiSS DP588 met modded FW (al dan niet met grotere schijf)
- Een alternatief met ongeveer evenveel opties maar zonder problemen (max €350 voor nu)

Zelfbouw is qua budget even niet mogelijk, XBOX dan weer wel maarja het idee was om een hd recorder te kopen dus die valt voor mij ook af.

Kortom welke optie lijken jullie het best en is de DP588 echt nog zo matig of is er verbetering de laatste tijd, alvast bedankt.

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 10:14

Arrogant

S.F.W.

Klik
Genoeg (gebruikers)ervaringen lijkt mij.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Verwijderd

Topicstarter
Arrogant schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:23:
Klik
Genoeg (gebruikers)ervaringen lijkt mij.
Doet je naam wel een beetje eer aan hé ;)

Maar vooruit, uiteraard heb ik die doorgelezen, nouja de meer recente posts want daar gaat het me om. Maar het probleem is toch al snel dat alleen de negatieve punten naar voren komen en de mensen met positieve ervaringen niet meer zo geneigd zijn om te antwoorden, althans mijn idee.

Daarnaast vraag ik ook om een mogelijk alternatief die ik zelf niet heb kunnen vinden maar de gebruikers hier met veel meer kennis dan mij wellicht wel kennen. Hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 10:14

Arrogant

S.F.W.

Doet je naam wel een beetje eer aan hé ;)
8)
Maar vooruit, uiteraard heb ik die doorgelezen, nouja de meer recente posts want daar gaat het me om. Maar het probleem is toch al snel dat alleen de negatieve punten naar voren komen en de mensen met positieve ervaringen niet meer zo geneigd zijn om te antwoorden, althans mijn idee.

Daarnaast vraag ik ook om een mogelijk alternatief die ik zelf niet heb kunnen vinden maar de gebruikers hier met veel meer kennis dan mij wellicht wel kennen. Hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Je kan ook eens kijken naar de Dreambox en dergelijke.
Als het goed is kan je daarop ook de tuner (als dat van belang is) kiezen. DVB-T enzo.
Klik

Of misschien is het leuker om je eigen HTPC te bouwen.
Klik
Oeps, je had al aangegeven dat dit geen optie was.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Verwijderd

Topicstarter
okee thanx, ik ga iig eens kijken wat en of die dreambox iets is. Voor de rest nog maar even twijfelen, probleem is vooral dat er geen eenduidige mening is, waar je ook kijkt is er 50% die praktisch het bed deelt met hun speeltje en nog eens 50% die er een soort heilige oorlog aan hebben verklaard.

Al met al geen makkelijk keuze maar voor €250 zijn wat tegenvallende functies nog wel te overleven, iig thnx voor de input.