Ik heb een project aangemaakt. Ik heb nu een stuk code dat later controleert of de tekst van een label met een hoofdletter begint en de rest kleine letters bevat. Wanneer dit niet het geval is wordt de tekst aangepast. Nu wil ik de aangepaste tekst opslaan in het project, zodat ik later niet weer deze check moet uitvoeren. Hoe kan ik dit doen?
De check zelf gaat prima, maar het opslaan van de tekst in het project niet. Wanneer ik het project daarna opnieuw run moet ik dus nu de check weer opnieuw doen.
De check:
Ik heb al gezocht op GoT, MSDN en google maar kan hier (nog) geen oplossing voor vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?
De check zelf gaat prima, maar het opslaan van de tekst in het project niet. Wanneer ik het project daarna opnieuw run moet ik dus nu de check weer opnieuw doen.
De check:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Dim cControl As Control
For Each cControl In Me.Controls
If (TypeOf cControl Is Label) Then
cControl.Text = cControl.Text.ToString.Substring(0, 1).ToUpper & Control.Text.ToString.Substring(1).ToLower
End If
Next cControl |
Ik heb al gezocht op GoT, MSDN en google maar kan hier (nog) geen oplossing voor vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?