Hallo tweakers.
Ik heb van de week een PC van de buren gekregen om hem een beetje op te knappen zodat hij wat werkzamer is voor de kinderen. En dat ding komt bij een bedrijf vandaan, en het is een Compaq Deskpro ding met een Intel Celleron, en 766 Mhz...
Nu zit ik met een vaag probleem. De afspeelsnelheid van CD's, MP3's, DVD's is 1,5x zo snel...
Wat ik al heb gedaan:
- Driver update voor het onboard dingetje... geen oplossing, probleem blijft
- SP 4 maar eens installeren, helpt ook geen zier
- Andere geluidskaart (PCI) erin gezet...
En jawel, het geluid blijft te snel..
In Media Player 9 vind ik in de < en > balk niks over de afspeelsnelheid, terwijl het op een normale PC wel is.
Nu zit ik eraan te denken, is het geen register-tweak in Windows ofzo?
(om ervoor te zorgen bijv. dat de PC niet gebruikt wordt binnen een bedrijf om muziek te luisteren)
Dit idee heb ik al van anderen gehoord, maar op GoT vind ik er niks over terug)..
Iemand een idee?
Ik heb van de week een PC van de buren gekregen om hem een beetje op te knappen zodat hij wat werkzamer is voor de kinderen. En dat ding komt bij een bedrijf vandaan, en het is een Compaq Deskpro ding met een Intel Celleron, en 766 Mhz...
Nu zit ik met een vaag probleem. De afspeelsnelheid van CD's, MP3's, DVD's is 1,5x zo snel...
Wat ik al heb gedaan:
- Driver update voor het onboard dingetje... geen oplossing, probleem blijft
- SP 4 maar eens installeren, helpt ook geen zier
- Andere geluidskaart (PCI) erin gezet...
En jawel, het geluid blijft te snel..
In Media Player 9 vind ik in de < en > balk niks over de afspeelsnelheid, terwijl het op een normale PC wel is.
Nu zit ik eraan te denken, is het geen register-tweak in Windows ofzo?
(om ervoor te zorgen bijv. dat de PC niet gebruikt wordt binnen een bedrijf om muziek te luisteren)
Dit idee heb ik al van anderen gehoord, maar op GoT vind ik er niks over terug)..
Iemand een idee?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes