ik heb sinds een tijdje een ander keyboard en muis
Hiervoor had ik een draadloze set van microsoft maar die gaf geregelt problemen in XP ,interne conflicten etc.
Nu dus sinds een maand of 4/5 terug op gewoon een keyboard en muis met draad.
Nu heb ik dus sinds een paar weken het problemen dat bij keyboard bij het booten van de PC niet word herkent
Dus geen numlock lampje etc ,toetsen werken ook niet
(het is een Logitech Media Keyboard Elite USB/PS 2keyboard ,zit dus een PS2 adapter bij)
Meestal na 15 minuten herstarten ,wisselen tussen PS2 en USB poort word het toetsenboord weer herkent en dan werkt het ook feilloos
toetsenboord word trouwens meestal de PS2 poort herkent ,dan zit er dus die adapter tussen
rare is dat als de PC meer als 1 dag niet draait ik dus weer 15 minuten kan gaan k****n
Zet ik bv 's avonds de pc en uit en de volgende ochtend weer aan , geen problemen
Ook bij het opstarten van de PC en het toetsenboord word niet herkent krijg ik ook geen foutmelding
De muis word wel altijd herkent (Logitech MX400 ,ook USB/PS2) en deze geeft ook geen problemen
Weet iemand waar deze wazige storing vandaan komt en hoe ik het op kan lossen
Ben het namelijk erg beu om iedere keer 15 minuten te zitten knutselen om een toetsenboord aan de gang te krijgen
Systeem voor de rest is :
Intel Core2Duo E6400
Intel DP965LT
Ati X1950 pro
2 GB DDR II Dual channel ram van Kingston
1* Hitachi 400GB SATA II HDD
Audigy 2ZS
realtek 8129 netwerkkaart
Op het moment Vista Ultimate ,voorheen Xp Pro SP2
keyboard probleem was bij allebei de besturingsprogrammas aanwezig
Hiervoor had ik een draadloze set van microsoft maar die gaf geregelt problemen in XP ,interne conflicten etc.
Nu dus sinds een maand of 4/5 terug op gewoon een keyboard en muis met draad.
Nu heb ik dus sinds een paar weken het problemen dat bij keyboard bij het booten van de PC niet word herkent
Dus geen numlock lampje etc ,toetsen werken ook niet
(het is een Logitech Media Keyboard Elite USB/PS 2keyboard ,zit dus een PS2 adapter bij)
Meestal na 15 minuten herstarten ,wisselen tussen PS2 en USB poort word het toetsenboord weer herkent en dan werkt het ook feilloos
toetsenboord word trouwens meestal de PS2 poort herkent ,dan zit er dus die adapter tussen
rare is dat als de PC meer als 1 dag niet draait ik dus weer 15 minuten kan gaan k****n
Zet ik bv 's avonds de pc en uit en de volgende ochtend weer aan , geen problemen
Ook bij het opstarten van de PC en het toetsenboord word niet herkent krijg ik ook geen foutmelding
De muis word wel altijd herkent (Logitech MX400 ,ook USB/PS2) en deze geeft ook geen problemen
Weet iemand waar deze wazige storing vandaan komt en hoe ik het op kan lossen
Ben het namelijk erg beu om iedere keer 15 minuten te zitten knutselen om een toetsenboord aan de gang te krijgen
Systeem voor de rest is :
Intel Core2Duo E6400
Intel DP965LT
Ati X1950 pro
2 GB DDR II Dual channel ram van Kingston
1* Hitachi 400GB SATA II HDD
Audigy 2ZS
realtek 8129 netwerkkaart
Op het moment Vista Ultimate ,voorheen Xp Pro SP2
keyboard probleem was bij allebei de besturingsprogrammas aanwezig
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.