Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] pagina reset bij 'Bekijk bericht'

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Als ik een reactie toevoeg aan een thread met >1 pagina (en ik sta op dat moment op een pagina >1), dan wordt de pagina op 1 gezet zodra ik op 'Bekijk bericht' klik.

Mijns inziens is het logischer om op de pagina te blijven waarop de gebruiker stond toen hij besloot te gaan reageren.

O ja, ik gebruik IE7 / Win XP.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ga je eerst naar het reply scherm voordat je op Bekijk bericht klikt, of doe je dat via de Quick Reply?

Either way, maakt niet uit... Je moet even naar je voorkeuren gaan en Toon laatste berichten? (Ja - Geeft meest recente berichten weer bij reageren) even aanvinken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nee, dat bedoelt de TS niet, die pref staat ws al aan. :)

Benader topic dmv last link -> 'wa' in quick reply -> bekijk bericht. Nu zijn de 'Laatst geplaatste berichten' van pagina 1 ipv last.

Je kan het zelfs herhaaldelijk testen: selecteer in de dropdown voor de 'Laatst geplaatste berichten' en paginanummer en kies opnieuw voor bekijk bericht. Nu zie je je bericht met nog steeds de goede pagina eronder. Kies je echter voor 'last' en ga je daarna je bericht bekijken, verspringt de pagina weer naar 1.

{signature}

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat is dus alleen als je met /last dus kijkt ;)

en laat dat nou net niet in de OP staan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

lokaal (eindelijk :P) fixed

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.