Bij mijn universiteit zijn ze laatst overgegaan op een Exchange-mail omgeving, dus centrale agenda, adresboek, takenlijst etc. Nu is dit natuurlijk ideaal, alleen bieden ze 500mb aan ruimte, ik heb momenteel 1,5Gig aan mail en heb punt een geen zin om het op te ruimen en punt twee krijg ik nu eenmaal veel mail met attachements dus heb ik gewoon veel ruimte nodig. Van daar dat ik thuis zelf een Imap server draai (Linux). Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om Outlook 2007 dusdanig in te stellen zodat hij voor de mail met mijn Imap server praat en voor de rest met de Exchange server. Ik kan natuurlijk gewoon een extra Imap server instellen maar dat is toch niet echt ideaal...
Nou het zou mooi zijn als je bijv. een andere imap server als primaire mail server zou kunnen instellen. Ik was zelf al bang dat het niet zou kunnen...sanfranjake schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:19:
Hoe zie je dit zelf voor je?
Maar een van de problemen is bijvoorbeel dat ik het niet voor elkaar krijg om een mailtje op te laten slaan in de Drafts folder van mijn imap server ipv in de Concepten map van de Exchange server.
Ik heb al wel mijn imap-server als default-account ingesteld.
Kan je dit niet met berichtregels oplossen in Outlook? 
Ik verplaats je topic nog even, want vragen over office passen beter in OFF
Client Software Algemeen > Officesuites en -software
Ik verplaats je topic nog even, want vragen over office passen beter in OFF
Client Software Algemeen > Officesuites en -software
[ Voor 47% gewijzigd door sanfranjake op 07-05-2007 23:08 ]