Ark Logic svga-drivers?

Pagina: 1
Acties:

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Oke,

Ik ben in het gelukkige bezit (tijdelijk) van een AMD K5-100 B-)omdat mijn nieuwe compjoeter eventjes op zich laat wachten...
Anyhow, deze pc is weer in het gelukkige bezit van een Ark Logic Svga kaart, PCI wel te verstaan, maarreh... ik heb de originele drivers niet meer en met de standaard Win98 drivers tovert-ie welgeteld 16 (=EGA) kleuren op het scherm :+
Maar ik wil meer!!!! dus heeft iemand er ergens onder stof nog een Ark Logic drivertje ilggen? of weet iemand waar ik ze kan vinden (ik kan ze niet vinden.. :'( )
Hellup!!!
Alvast bedankt!

oja ik heb ook nog een Oak (OTIVga)kaartje liggen met een Spitfire chip, heb ik daar meer geluk mee als ik die installeer?

Verwijderd

Ik heb tijdens het monteren van mijn nieuwe systeem ook even moeten werken met zo'n Ark Logic geval (4mb). Dat deze bij mij ook maar tot 16 kleuren kwam was omdat ik een 17" scherm heb.

Misschien kun je de beeldresolutie zo laag mogelijk zetten, maar ik vrees dat ook jij even met die 16 kleurtjes zal moeten werken totdat je vid kaartje er is!.

Ik had namelijk wel de drivers, maar dat hielp geen fuck.

Dus....|:(|:(|:(|:(|:(|:(

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Hmmmm,

Bedankt! dan ga ik eens kijken of ik mijn OTIVGA tot iets rooskleurigere resultaten kan pompen! maar ja vanmiddiag/morgen is mijn nieuwe compjoeter af....
Groetjes

• rkuijf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 12:25
Ik heb voor je de drivers (win95) van een diamond stealth64 graphics 2001. Deze kaart is ook gebaseerd op een ARK logic chip. Heb je daar wat aan?

Cheers,

Rene