Toon posts:

Notifications werken niet met Beryl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Beryl als window manager heb, werken notifications van libnotify niet. Als ik switch naar xfwm4 (via het beryl-menuutje in de systray) worden ze weer wel zichtbaar, als ik dan weer terugswitch naar beryl weer niet.

Ik test met `notify-send hallo`. Met xfwm4 komt er dan inderdaad zo'n mooi notification-ding, met beryl niet, maar ook geen foutmelding ofzo. De notification-daemon-xfce draait wel gewoon. Is er een instelling in beryl waardoor ze niet zichtbaar worden?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee? Of iemand bij wie het wel werkt?

• i8086
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-01 07:11
Bij mij werkt het prima onder Ubuntu Feisty-Fawn 7.04.

Afbeeldingslocatie: http://i183.photobucket.com/albums/x191/nicolai80/SchermafdrukPreview.png
Schermafdruk in het groot

[ Voor 76% gewijzigd door i8086 op 08-05-2007 22:56 . Reden: Schermafdruk toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
tnx, dan moet het toch een of andere instelling bij mij zijn .. ik ga nog even zoeken :)

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:54:
tnx, dan moet het toch een of andere instelling bij mij zijn .. ik ga nog even zoeken :)
in je beryl-settings-manager zit een optie om dbus in en uit te schakelen

maar op 1 of andere manier verliest beryl bij mij ook nog wel eens de verbinding met dbus
het in en uitschakelen van deze plugin fixt het dan weer

* frankivo is nog te lui om een echte oplossing te zoeken

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Hey, dat is het inderdaad! Als ik de dbus-plugin uitschakel werken mijn notifications wel, en anders niet. Vreemd, precies het tegenovergestelde van wat je zou verwachten :)

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt aan de package te liggen. Ik gebruik Arch, en als ik de notification-daemon gebruik, werkt het met de DBus-plugin van Beryl ingeschakeld, alleen werken dan de standaard Xfce-notificaties niet. Als ik notification-daemon-xfce gebruik werken de Xfce-notificaties wel weer, maar met de DBus-plugin ingeschakeld dus niet. Ik ga denk ik een bugreportje inschieten.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:21:
Ik ga denk ik een bugreportje inschieten.
* frankivo gebruikt ook Arch
heb je draadje naar bugreport? :)

iRacing Profiel

Pagina: 1