Toon posts:

Club3d geforce 7600gs AGP

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb pas geleden een 7600 gs gekocht, maar tot nu toe werkt ie nog neit optimaal.
Ik heb de oude drivers verwijdert kaart geïnstalleert en de nieuwste driver geïnstalleert.
Hij doet het nou wel, maar ik kan alleen geen filmpjes kijken en spellen spelen.
Want dan loopt m'n computer helemaal vast.

Ik heb ook een paar keer een blauw error scherm van windows gekregen "de computer word nu afgesloten wegens problemen. Dit kan verholpen worden door bv. een bios update"
Nou ik heb dus na een tijdje een bios update gedaan en drivers opnieuw geïnstall.
Maar nog steeds hetzelfde probleem (kan geen filmpjes kijken, msn'en en gamen).

Hier de Error:
http://img440.imageshack.us/img440/9467/spa0546gr4.jpg

Misschien kunnen jullie mij helpen.

Mvg,
Brunnotti.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 21:57 ]

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 10:31

henwy

Meh

Allereerst zou ik zeggen, verwijder de drivers opnieuw en draai daarna DriverCleaner (goed de readme lezen). Werkt het hierna nog niet optimaal dan zou ik windows opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ja ik installeer windows gwn maar opnieuw.
Want wt ik allemaal al heb geprobeerd hielp niks.

Toch bedankt.

Mvg,
Brunnotti.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Krijgt alles voldoende spanning? Wat voor voeding heb je, en heeft je VGA kaart een molex aansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet hoeveel watt mn voeding geeft (staat er niet op)
En m'n VGA heeft wel een molex aansluiting.
Maar daar ligt het niet aan, ik heb al een andere voeding erin gedaan van ong. 500W, maar nog steeds zelfde probleem.

Ik heb nu trouwens ook windows er opnieuw opgezet en de nieuwste Nvidia drivers erop gezet en de nieuwste Asrock drivers + een bios update.

Maar allemaal niks geholpen.
Ik denk dat ik maar ga kijken wt ik met m'n garantie kan doen.

Mvg,
Brunnotti.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je voeding ronduit ontoereikend is kan dat de oorzaak zijn. Dan heeft het geen zin om garantie te claimen aangezien het niet aan de kaart ligt (sterker nog, dan krijg je waarschijnlijk een rekening voor onderzoekskosten :o ). Zoek gewoon even de volledige, exacte specs van je systeem op, incl voeding en als dat ontoereikend is (lage voltages, kun je in BIOS uitlezen) weet je hoe laat het is.

P.s. wij Tweakers doen elkaar continu de groeten, dus hoef je dat niet onder iedere post te zetten. Wil je toch zoiets, gebruik je sig - daar is hij voor :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.