"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dialup connection werkt hiero niet meer, het lijkt me weird dat het door liveware komt maar he is wel heel toevallig tegelijk gebeurt
Maar sorry ik kan je dus niet helpen
hmmz
Ja, in Windows 98 misschien maar in Windows 2000 dus niet...Op woensdag 07 februari 2001 10:15 schreef Blue_White_Army het volgende:
Probeer eens de dos drivers weg te halen. Dan moet het opgelost zijn. Volgens mij zijn dat de dos emulatie drivers.
Was bij mij ook het geval, nu werkt het wel prima.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
*blaat*Op woensdag 07 februari 2001 10:44 schreef Blue_White_Army het volgende:
Probeer eens de DOS drivers weg te halen. volgens mij noemen ze daie de emulatie drivers. Dan moet het probleem opgelost zijn
Als je er weinig vanaf weet, hou dan gewoon je mond. Ik zag ook al dat je ergens beweerde dat de B in de 800EB aanduiding voor de PIII 800 staat voor 'Boxed'
Op woensdag 07 februari 2001 11:01 schreef Exirion het volgende:
[..]
*blaat*
Als je er weinig vanaf weet, hou dan gewoon je mond. Ik zag ook al dat je ergens beweerde dat de B in de 800EB aanduiding
voor de PIII 800 staat voor 'Boxed'
die reactie zegt meer over jouw dan over mij
volgens mij staat de B voor boxed, kan me eigen vergissen. Dat jij als een onzekere hetero sexuele man reageerd is jouw probleem,maak daar niet mjn probleem van.
Waarom reageer ik eigenlijk
De drivers zijn niet brak! i kgebruik de liveware3 voor w2k al heel lang nooit problemen mee gehad! en alles werkt naar behoren bij mij! het enige verschil dat er bij mij is is dat ik de drivers VOOR ServicePack 1 heb geinstalleerd!! En ik heb meermalen gelezen dat je in sommige gevallen eerst de drivers moet installen dan de sp1 en daarna de applicaties! om zoveel mogelijk problemen te voorkomen!Op woensdag 07 februari 2001 11:04 schreef Exirion het volgende:
Ik geef het op... Die drivers zijn echt zo brak als ik weet niet wat. Ik denk dat ik voor MIDI zooi maar gewoon nog een kleine Win98SE partitie aanmaak, want dat is bagger. En ik heb het nog even gecheckt, maar hij maakt weldegelijk echt gebruik van die nieuw geinstalleerde drivers, maar LW3 crasht gewoon met de mixer
Misschien heb je er wat aan... (misschien ook niet , als je geen zin hebt om heel w2k te herinstallen
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
-
Check je device manager; Er zal wel een IRQ conflict zitten tussen SB & een of ander..
-
trouwens. ik dacht dat EB voor Extra B*llsh*t stond
Probeer nou eens die dos drivers weg te halenOp woensdag 07 februari 2001 11:14 schreef Exirion het volgende:
Nee, geen IRQ conflict of wat dan ook. Daar had ik uiteraard al op gelet voordat ik een topic ging posten op GoT...
Dat probleem van jou had ik ook, dos drivers weg was bij mij de oplossing.
Verwijderd
Damn! En ik maar denken dat EB voor Extreme Blowjob stond.... (ook een trouw Intel-fan )ik dacht dat EB voor Extra B*llsh*t stond
Maar om even serieus op het topic in te gaan:
Exirion: ik zie in je signature Terratec DMX XFire 1024 staan. Die zou misschien kunnen conflicteren met je SBlive. Misschien dat de mixer niet helemaal weet hoe hij die 2 kaarten kan 'mixen'
Trek je DMX er ff uit en kijk of het beter gaat is mijn advies...
Verwijderd
Verwijderd
Het enige wat ik je nog kan aanraden is je PC zo leeg mogelijk te plukken en win2000 clean te installeren met de sblive erin, dmx eruit. Daarna drivers installeren, sp1 eroverheen en als alles goed blijkt te werken, daarna je DMX weer erbij. Als het dan fout gaat heb je het probleem gevonden.
Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt, want je hebt geile hardware!
For the record, EB staat voor FC-PGA (E) 133mhz (Op woensdag 07 februari 2001 11:06 schreef Blue_White_Army het volgende:
[..]
Verwijderd
Maar SP/DIF valt wel aan de gang te krijgen in WIn2k hoor... is gewoon een kwestie van je best doen en op internet naar de oplossing zoeken.
En die gast die de hele tijd over DOS drivers zit te mompelen: MUAHAHHAHAHAH