Toon posts:

Laptop geeft weinig leven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn laptop aan wil doen dan gaat hij wel aan, maar dan blijft het beeld zwart. (je ziet wel dat het beeldschrm het doet(het is een ander kleur zwart dan als hij dood is))
Ik heb geprobeerd om via een cd-rom op te starten maar dat gaat niet. hij hangt al voordat er een bootdevice geselecteerd kan worden.

Ik heb ook de harde schijf in een ander laptop geprikt en dan doet hij het gewoon. Dus het ligt niet aan de harde schijf.

iemand een idee waar het aan kan liggen?

tnx in advance
Roy

Verwijderd

een compaq evo series toevallig?

Verwijderd

Heb je de batterij voldoende opgeladen? Messchien heeft hij te weinig stroom om te booten... valt hij ook uit of blijft de fan doordraaien?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-01 21:57
Oke, dus je scherm blijft donker, maar staat er wel beeld op? Zo ja, dan heb je in ieder geval een backlight die niet aan gaat. Of die een storing op je moederbord veroorzaakt of iets anders is daar echter nog niet mee te zeggen.

Je zegt dat ie hangt. Hoe hangt ie? Blijft ie gewoon ergens staan?

Heb je het al op lichtnet geprobeerd, alleen met accu, met accu eruit, op een normale monitor, zonder randapperatuur?

Als je een miniPCI modem/netwerkkaart/wifi adapter hebt, haal die er is uit.

En natuurlijk hetgene dat je al lang had moeten noemen... Welk type is het....

Lees ook even de Registratievoorwaarden / korte FAQ door.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:06
Ook wel makkelijk: Welk model laptop, hoe oud? Heb je nog garantie of niet?

Probeer eens met een externe monitor zoals gezegd. Het zou idd wel eens een backlight kunnen zijn. Kijk (of zonder monitor hoor) of je in windows komt. Je zou ook hetbeeldscherm aan kunnen zetten met de Fn toetsen mocht deze helemaal omlaag geschroefd zijn of helemaal uit.

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Schijn eens met een fatsoenlijke lamp op je scherm, zie je beeld, is je backlight kapot. Zie je niks, complete paneel/besturing kapot.
Pagina: 1