Ik heb een tijdje geleden voor een schoolproject een mini-itx boardje besteld, maar nu wil het ding niet starten.
het gaat om deze onderdelen:
Toen ik hem de eerste keer aanzette. sprong het scherm aan en was er een standaard POST-beep, maar was er alleen maar troep op te zien. Na een reset had ik helemaal geen beeld of piep meer. Alleen de fans gaan draaien, en that's it.
Ik heb dit ook nog met een andere voeding geprobeerd, maar het resultaat blijft hetzelfde.
Het moederbord heeft ondersteuning voor een 24pins voeding, maar de betreffende 4 pinnetjes zijn afgedekt door een stickertje. Overigens heb ik ook geen 24pins voeding om mee te testen.
heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
alvast bedankt!
het gaat om deze onderdelen:
(Overigens heb ik het geheel ook getest zonder geheugen)Shuttle PC40 | PCZ-PC401
Kingston Memory 512MB 400Mhz DDR2 ECC Reg SR CL3 | KVR400D2S8R3/512I
Jetway J7F2WE1G5D-OC Mini-ITX 1.5Ghz C7D - Firewire - TV-out
Toen ik hem de eerste keer aanzette. sprong het scherm aan en was er een standaard POST-beep, maar was er alleen maar troep op te zien. Na een reset had ik helemaal geen beeld of piep meer. Alleen de fans gaan draaien, en that's it.
Ik heb dit ook nog met een andere voeding geprobeerd, maar het resultaat blijft hetzelfde.
Het moederbord heeft ondersteuning voor een 24pins voeding, maar de betreffende 4 pinnetjes zijn afgedekt door een stickertje. Overigens heb ik ook geen 24pins voeding om mee te testen.
heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
alvast bedankt!
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad