Toon posts:

Vraag: Beste laptop met docking station (2xDVI)?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen, -middag of -avond,

momenteel ben ik op zoek naar een laptop als desktopvervanger. Nu heb ik niet al teveel verstand ervan en weet ik niet de juiste info op het forum te vinden, daarom leg ik mijn situatie maar even uit.

Wat moet mijn laptop kunnen:
- Minstens een jaar of 5 mee gaan
- Vista kunnen draaien op volle toeren (incl. grafische hoogtepuntjes)
- Multitasken: 10 browsers, photoshop, thunderbird en 5 x openoffice tegelijkertijd
- Batterij die minimaal 3 uur mee gaat

Hoe moet het werken:
- Ik wil graag twee TFT schermen aansluiten via een docking station en dan bij voorkeur twee keer dvi en niet dvi en vga.
- verder toetsenbord, muis en een externe harde schijf via docking station

Budget: rond 1500 euro

Heeft iemand een idee wat de ideale oplossing is voor mijn situatie? Alvast bedankt voor jullie hulp.

Vriendelijke groet,

Het hopeloze schaap :+

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-01 13:36
Hoe zit het met de portabiliteit?

Verwijderd

Topicstarter
Hoeft niet heel portable te zijn. Ik schat dat ik het meeste thuis zit en af en toe de laptop meeneem naar een andere locatie.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, en voor deze modellen bestaat een docking station?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Uit mijn hoofd weet ik dat de deftige modellen van dell dockingbases heeft. Bijvoorbeeld de Dell D620 heeft een aansluiting voor een dockingbase. Volgens mij kun je die bases ook direct bij je bestelling toevoegen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waarom perse 2x DVI..? Omdat het 'beter' is volgens horen zeggen of vind je 't zelf ook..?
Ikzelf vind het namelijk wel meevallen qua verschil dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe het dan zit met dubbele dvi aansluitingen op docking stations? Dus laptop erin en overschakelen naar 1x Samsung 22" Breed en 1x Samsung 20"?

Verwijderd

Topicstarter
@clb: niet perse, maar bij voorkeur wel. Ben wel vaak met design bezig en je hebt dan toch een klein verschil. Maar als er geen goedkope/goede oplossing voor bestaat dan neem ik genoegen met het beste dvi vga alternatief.

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025

WoBaDijk

Aapje

Ik zou persoonlijk eventjes wachten met een laptop aanschaffen. Vanaf komende week komen er Santa Rosa laptops aan. Zou daar toch wel even op wachten.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :)

We verwachten dat je zelf wat eigen onderzoek doet voordat je een dergelijk topic opent. Dit is te weinig om je topic te rechtvaardigen, daarom gaat hij op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.