Hallo,
Ik ben bezig met een soort serial systeempje voor iets anders dat ik maak (no comments aub), en daarvoor wilde ik dit gebruiken:
Maar nu heb ik een probleem met de getRand() functie.
Ik wil dus dat deze bijvoorbeeld een getal maakt die dit bevat:
Rand(9) & Rand(9) &Rand(9) .... dit wordt aangegeven door de parameter Number.
Nou werkt dit dus niet. Ik krijg maar 1 getal als output, ook al stel ik er 5 in
En ik kan niks ontdekken wat ik fout doe. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem op kan lossen?
Alvast bedankt
Ik ben bezig met een soort serial systeempje voor iets anders dat ik maak (no comments aub), en daarvoor wilde ik dit gebruiken:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| Private Function Rand(Number As Integer) As Integer Rand = Int(Number * Rnd) End Function Private Function getRand(Number As Integer) As Integer Dim i As Integer Dim result As Integer For i = 0 To i = Number result = result & Rand(9) Next i getRand = result End Function Private Function Generate_Key() txtSerial.Text = getRand(5) End Function Private Sub cmdGenerate_Click() Generate_Key End Sub Private Sub Form_Load() Randomize End Sub |
Maar nu heb ik een probleem met de getRand() functie.
Ik wil dus dat deze bijvoorbeeld een getal maakt die dit bevat:
Rand(9) & Rand(9) &Rand(9) .... dit wordt aangegeven door de parameter Number.
Nou werkt dit dus niet. Ik krijg maar 1 getal als output, ook al stel ik er 5 in
En ik kan niks ontdekken wat ik fout doe. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem op kan lossen?
Alvast bedankt