Hallo,
Ik ben van plan een nieuw home-cinema systeem aan te schaffen. nl de Harman Kardon HS 200.
nu heb ik een vraagje over de beste keuze in aansluiten hiervan op mijn plasma tv.
Het gaat hier om een ouder model plasma-tv nl de SAMSUNG PS42-P3S.
wat is nu de beste aansluiting?
De plasma heeft spijtig genoeg geen HDMI ingang en ook geen componentaansluitingen. wel 2 scarts, een DVI-D ingang, een vga-ingang en de gewone cinch en s-video ingangen.
Ik betwijfel of hij HD-ready is. de resolutie van het scherm is 852 x 480.
alvast bedankt voor de hulp.
informatie gevonden over deze plasma:
Product Details
Screen Size 42 inch
Contrast Ratio 1,200:1
Digital TV Standard EDTV-Ready Television
Display Resolution 852 x 480 pixels
Display Capabilities Digital TV Standard EDTV-Ready - Requires separate receiver to view EDTV signals.
Broadcast Format Displayed 480p (EDTV) • 480i (SDTV)
Broadcast Format Supported 1080i (HDTV) • 720p (HDTV) • 480p (EDTV) • 480i (SDTV)
Ik ben van plan een nieuw home-cinema systeem aan te schaffen. nl de Harman Kardon HS 200.
nu heb ik een vraagje over de beste keuze in aansluiten hiervan op mijn plasma tv.
Het gaat hier om een ouder model plasma-tv nl de SAMSUNG PS42-P3S.
wat is nu de beste aansluiting?
De plasma heeft spijtig genoeg geen HDMI ingang en ook geen componentaansluitingen. wel 2 scarts, een DVI-D ingang, een vga-ingang en de gewone cinch en s-video ingangen.
Ik betwijfel of hij HD-ready is. de resolutie van het scherm is 852 x 480.
alvast bedankt voor de hulp.
informatie gevonden over deze plasma:
Product Details
Screen Size 42 inch
Contrast Ratio 1,200:1
Digital TV Standard EDTV-Ready Television
Display Resolution 852 x 480 pixels
Display Capabilities Digital TV Standard EDTV-Ready - Requires separate receiver to view EDTV signals.
Broadcast Format Displayed 480p (EDTV) • 480i (SDTV)
Broadcast Format Supported 1080i (HDTV) • 720p (HDTV) • 480p (EDTV) • 480i (SDTV)