Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Microsoft Outlook 2007] Telefoonnummers gewijzigd

Pagina: 1
Acties:
  • 740 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik ben kortgeleden ook overgegaan op Office 2007 omdat ik het ook gewoon eens wilde proberen.

Ook heb ik een Sony Ericsson K800i. Deze synchroniseer ik vrijwel elke dag met mijn outlook (voor contactpersonen).

Nou heeft Outlook 2007 plotseling besloten dat alle nummers die ik als +31 had ingevoerd worden gestript van de +, waardoor ik plotseling allemaal nummers heb die met 31 beginnen en dus niet gebed kunnen worden.

Het vreemde is nou dat het soms wél goed gaat, de +31 blijft dat staan. Maar ook soms wordt de + verwijderd van het nummer en is ook niet meer terug te plaatsen.

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

Verwijderd

de + vervangen door 00?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Is alleen binnen Nederland een goed idee, er zijn zat landen waar 00 niet de code is om internationaal te bellen. (Australië is er een van)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• rogierslag
Ik heb nou een Nederlandse Office 2007 eroverheen geïnstalleerd maar ik kan nog steeds niks vinden

Vreemd genoeg kan ik achter het nummer wél een + teken plaatsen?

Verwijderd

Kickje, omdat ik exact hetzelfde probleem heb. Is vroeger wel goed gegaan... Zoek & vervang optie vind ik niet terug in Outlook 2007... =/ Zelfde telefoon. MyPhoneExplorer heeft geen moeite met de +31... Iemand een tip hoe ik in een rits alle 31 kan vervangen door +31?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:22:
Kickje, omdat ik exact hetzelfde probleem heb. Is vroeger wel goed gegaan... Zoek & vervang optie vind ik niet terug in Outlook 2007... =/ Zelfde telefoon. MyPhoneExplorer heeft geen moeite met de +31... Iemand een tip hoe ik in een rits alle 31 kan vervangen door +31?
Helaas, het is nu december en ik heb het zelfde probleem ondervonden. Heeft iemand al een oplossing. Aangeizen ik via het het net (Plaxo) synchroniseer kreeg ik de fouten ook in mijn computer waar office 2003 op draait.

• rogierslag
voor mij iig nog steeds niet opgelost...

Iemand behoefte om een met Microsoft Nederland te bellen. Ik kan dat namelijk niet echt (buitenland)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
kun je niet ipv +31 aangeven dat de het telefoonnummer in 'Nederland' zit?

ik heb in Outlook (weliswaar versie 2003) nergens +31 getypt, maar overal 'Nederland' aangegeven.

Afbeeldingslocatie: http://81.58.39.19/shared/outlook.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Witte op 06-12-2007 17:30 ]

Houdoe

Verwijderd

Witte schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:24:
kun je niet ipv +31 aangeven dat de het telefoonnummer in 'Nederland' zit?

ik heb in Outlook (weliswaar versie 2003) nergens +31 getypt, maar overal 'Nederland' aangegeven.

[afbeelding]
Ik heb vandaag met Microsoft Nederland gebeld. Zij hadden wel eens van het probleem gehoord. Zij kunnen mij niet helpen, alhoewel zij wel hoopten dat met de eerst volgende patch opgelost zou zijn. Helaas weten zij niet of dit probleem nu al opgelsot wordt.

• rogierslag
Ik ben de komende tijd niet echt thuis, dus ik kan tot ergens juli niet testen of het verbeterd is. Dit was echter wel de reden om mijn GSM niet meer met Outlook te synchroniseren (contactpersonen dan). Dan maar handmatig alles overkloppen. Bij 500+ contactpersonen overal het plusje erbij zetten is gewoon ondoenlijk.

Ik zal Microsoft Nederland toch nog eens mailen, het lijkt me namelijk dat een plus in een telefoonnummer wel degelijk het eerste karakter mag zijn. Een simple exception in de code zou moeten voldoen.

Toch wel gek dat dit niet eerder aan het licht is gekomen. Het product is al een tijdje gereleased en iedereen die +31 notatie gebruikt (vrijwel alle zakenmensen lijkt me) zouden toch het probleem hebben? Of gebruiken die de Outlooksynchronisatie niet?

Verder kon ik in Outlook die Nederland setting niet vinden, ik heb er echter wel naar gezocht.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

rogierslag schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:12:
Dan maar handmatig alles overkloppen. Bij 500+ contactpersonen overal het plusje erbij zetten is gewoon ondoenlijk.
Ehm.. export naar .csv, en dan search & replace de leading 31 met 0031/+31 ?

Zomaar een ideetje hoor :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• rogierslag
het kan, maar is gewoon niet eerlijk om steeds te doen. Office 2007 was vrij duur en dan vind ik het onzin dat ik steeds zoiets belachelijks moet doen voor normale standaardfunctionaliteit om een oudere versie te emuleren

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

Jimbolino

troep.com

Ik vind het raar, ik ben pasgeleden ook overgegaan van Office 2003 naar Office 2007, maar heb geen problemen. Ik synchroniseer met mijn W880i maar alle nummers zijn gewoon goed.
Even exporteren en opnieuw importeren lijkt me niet zo'n groot probleem toch...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-10 20:00
Ik kreeg bij mij het geavanceerde venster niet meer naar voren.
Ook een upgrade van Office 2003 naar 2007 wilde niet helpen.

Bij zoeken naar een oplossing vondt ik dat de "Telephony service" moest draaien.
Ik gebruik al jaren geen analoog modem meer en had die een keertje gedisabled.
Na het enablen van o.a. die Telephony services werkte het weer!
Ik kan ook weer normaal +31 typen in plaats van op mijn PDA "31" naar "+31" te moeten corrigeren!

Geweldig! Nu nog M$Microsoft op de hoogte brengen ;->

[ Voor 2% gewijzigd door sanfranjake op 26-12-2007 21:48 . Reden: kleuterschool is een paar websites verderop ]

• quidje
  • Laatst online: 26-11 17:28
Ik zat met zelfde probleem met zowel Samsung E900 als HTC TD richting Outlook 2007, echter na het lezen van deze thread voegde ik in outlook een + toe voor een nummer en toen kwam het 'geef landcode en regiocode voor telefoon' scherm op. De Telephony service draaide al bij mij. Hierna zoals genoemd via export en import ("31 gereplaced met "+31) alle nummers voorzien van de +. Gesynced met telefoon en presto ;)
Pagina: 1