Ik moet altijd wachten op de ogr-stats. Deze zijn er altijd pas nadat de RC5-stats er zijn. Terwijl de ogr stats meestal al vanaf 1:45 uur 's nachts klaar zijn. Moet daarom altijd eerst op Dnet kijken.
Dat zal ik even uitleggen:
Aangezien RC5 het primaire en meest zinvolle project is komen die stats eerst.
OGR stats zijn er voor een handjevol mensen die niks beters te doen hebben
Aangezien RC5 het primaire en meest zinvolle project is komen die stats eerst.
OGR stats zijn er voor een handjevol mensen die niks beters te doen hebben
DSmarty.... wanting a flame-war??? 
Met RC5 zijn we groot geworden en daar wordt dus volgens mij, een beetje standaard eerst de dpch voor gemaakt....
Hoewel ons team zelf nog niet echt actief is met OGR vindt ik eigenlijk wel dat de OGR-dpch er meteen moet zijn als de stats klaar zijn, als er dan nog iemand wakker is
Ook vindt ik dat de OGR-dpch op de frontpage van t.net moet komen... is alleen maar extra publiciteit, toch??
Met RC5 zijn we groot geworden en daar wordt dus volgens mij, een beetje standaard eerst de dpch voor gemaakt....
Hoewel ons team zelf nog niet echt actief is met OGR vindt ik eigenlijk wel dat de OGR-dpch er meteen moet zijn als de stats klaar zijn, als er dan nog iemand wakker is
Ook vindt ik dat de OGR-dpch op de frontpage van t.net moet komen... is alleen maar extra publiciteit, toch??
Merkez
Het is dat jij ons senior-member bentOp woensdag 07 februari 2001 10:09 schreef harrie_1 het volgende:
DSmarty.... wanting a flame-war???
Misschien dat jouw denkcapaciteiten achteruit gaan, kan ik me goed verstellen op jouw leeftijd. Maar toch, je zegt nu dingen die jij, in jouw heldere jaren, nooit had durven zeggen. Harrie : Foei
(ik vlam nooit)
Ermmm, de OGR-stats staan op GoT meestal (veel) eerder dan de RC5 stats hoor!
(Komt zeker omdat er meer van de Dsmarty look-a-like's zijn dan echte kerels
)
(Komt zeker omdat er meer van de Dsmarty look-a-like's zijn dan echte kerels
Zegt het kereltje dat net 17 is gewordenOp woensdag 07 februari 2001 10:31 schreef B-Force het volgende:
Ermmm, de OGR-stats staan op GoT meestal (veel) eerder dan de RC5 stats hoor!
(Komt zeker omdat er meer van de Dsmarty look-a-like's zijn dan echte kerels)
Maar smartietje toch... dit is harrie_1, niet Harry...Op woensdag 07 februari 2001 10:11 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Het is dat jij ons senior-member bent![]()
Misschien dat jouw denkcapaciteiten achteruit gaan, kan ik me goed verstellen op jouw leeftijd. Maar toch, je zegt nu dingen die jij, in jouw heldere jaren, nooit had durven zeggen. Harrie : Foei
(ik vlam nooit)
Dsmarty je hebt het wel tegen Onno, pas op jij
yeeeeeeeeeeeh Onno is wakker, de OGR stats zullen er nu wel snel zijn. :)hoop hoop:)
Kan ik ze anders misschien niet gaan maken. weet nog niet hoe het moet (heb het ook nog niet geprobeerd, maar ik kan het altijd leren.)
De spullen / links naar hun database zijn ergens op dnet te vinden. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bijv hieronder te zetten. zit namelijk met een 56k modem en heb daarom niet alle tijd om te zoeken.
Kan ik ze anders misschien niet gaan maken. weet nog niet hoe het moet (heb het ook nog niet geprobeerd, maar ik kan het altijd leren.)
De spullen / links naar hun database zijn ergens op dnet te vinden. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bijv hieronder te zetten. zit namelijk met een 56k modem en heb daarom niet alle tijd om te zoeken.
edit:
oke oke sommige fouten waren te erg.
hou er van om in telegramstijl te schrijven.
oke oke sommige fouten waren te erg.
hou er van om in telegramstijl te schrijven.
Op woensdag 07 februari 2001 13:12 schreef urchuin het volgende:
yeeeeeeeeeeeh onno is waker, OGR stats zullen er nu wel snel zijn. :)hoop hoop:)
Kan ik ze anders misschien niet gaan maken. weet nog niet hoe het moet (heb er ook nog niet geprobeerd, maar ik kan het altijd leren.
De spullen / linken naar hun database zijn ergens op dnetc te vinden. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bijv hieronder te zetten. zit namelijk met een 56k modem en heb dus niet alle tijd om te zoek.
Misschien als je wat aan je Nederlands gaat doen wel ja...Op woensdag 07 februari 2001 13:12 schreef urchuin het volgende:
yeeeeeeeeeeeh Onno is wakker, de OGR stats zullen er nu wel snel zijn. :)hoop hoop:)
Kan ik ze anders misschien niet gaan maken? Ik weet nog niet hoe het moet (heb het ook nog niet geprobeerd, maar ik kan het altijd leren.
De spullen / links naar hun database zijn ergens op d.net te vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bijv. hieronder te zetten? Ik zit namelijk met een 56k modem ingebeld en heb dus niet alle tijd om te zoeken.
edit:
Zelfs nog een typo vergeten
Zelfs nog een typo vergeten
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Onno, had je smoeltje toch dicht gehouden... voelde ik me eindelijk es belangrijk, ga jij dat een beetje lopen verpesten! 
Merkez
ach voor sommige ben je misschien ook wel heel erg belangrijk B-)!!!!
Ach ja.... eigenlijk had ik wel kunnen weten dat t niet klopte wat DSmarty zei.... Hij kraamt altijd alleen maar onzin uit, dus waarom dit keer niet??
Merkez
* DSmarty is de zin van onzinOp woensdag 07 februari 2001 13:38 schreef harrie_1 het volgende:
Ach ja.... eigenlijk had ik wel kunnen weten dat t niet klopte wat DSmarty zei.... Hij kraamt altijd alleen maar onzin uit, dus waarom dit keer niet??![]()
![]()
Pagina: 1