Toon posts:

Hoe installeer ik de detonator 6.50 driver????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus v7700.
De driver die ik nu gebruik is de 6.31 van
nvidia of de asus 5.33.

De laatste driver is 6.50 maar dit is geen exe bestand die zich zelf installeert.
Als ik de 6.50 zip uitpak en ik wil deze als nieuwe driver opgeven werkt het niet.
Wat doe ik verkeerd.
Alvast bedankt

Verwijderd

Instellingen | Configuratiescherm | Beeldscherm | Instellingen | Geavanceerd | Adapter | Eigenschappen | Stuurprogramma | Bijwerken | Een lijst met bekende stuurprogramma's voor dit apparaat weergeven.... en vervolgens verwijzen naar de plek waar je de file unzipped hebt (daar n inf file selecteren).

Win2k
Suc7
Sacerdote

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Zal wel aan mij liggen denk ik maar die 6.50 driver fuckte me hele systeem up gisteren. Was Win98Se overigens. Dubbel, wazig beeld met rare kleuren. Was geen chocola van te maken. En na eerste herstart na driverinstal liepie zelfs compleet vast :(
Heb de 5.33 maar weer terug gezet.

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Verwijderd

Beste is om het bij start - instellingen - configuratiescherm - software de Nvidia beeldschermadapter te verwijderen, opnieuw op te starten en dan de locatie van de 6.50 drivers aan te geven.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

1. pak de zip uit naar een folder welke je kan onthouden ;)
2. uninstall de huidige drivers
3. restart
4. nu 2 opties
optie 1: rechter klik op je desktop, properties, advanced, adapter, zelf doen, have disk, etc.
optie 2: rechterklik op mijn pc, delete de VGA driver welke nu waarschijnlijk onder je display ding staat. (eerst ff op een tabblad klikken), reboot en tijdens het opstarten vraagt ie naar een driver, wijs naar de folder waar je het hebt uitgepakt (have disk moet je dan zeggen)